”NÅGRA MAGISKA SIFFROR...”!

Gokväll alla följare o Medmänniskor!
 
Dessa siffrorna har jag sett ofta o de sista 5 dagarna varje kväll!
 
 
Dels betyder dessa speciella siffror något alldeles speciellt för mig! Dagen då Lyckan var total!
 
Medialt o Andligt betyder 2211 att Änglarna är vid min sida för att vägleda mig! De visar att jag är på rätt väg, som leder till allt det jag vill att hjälpa nära o kära, vänner o mina medmänniskor🙏
Änglarna ger mig stöd o uppmuntran så att jag kan vara till hjälp genom mitt Livs syfte o Själsuppdrag😇
Jag är tacksam för min gåva - min medialalitet❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
”It’s extra important right now, to stay positive and keep the faith - as all of the good work that you’ ve been doing is about to be rewarded.”
Skrivet av Doreen Virtue
 
Till sist nu sitter jag o sambon i soffan framför TVn, när plötsligt en härlig doft av mat omger hela mig! Sambon känner inget ”fniss” !Tänk att de ska göra mig så hungrig vid den här tiden mina goa själar från andra sidan! Det har varit mycket bus, viskningar o fina låtar som spelas upp på nån av plattorna eller mobilerna...🎼
Oftast har låtarna ett budskap...
Ja så är det ha kontakt med andra sidan, lika spännande varje dag!
 
Natti natti alla härliga Medmänniskor!
Sov så gott o glöm inte sprida Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️
 
Trevlig morgondag❣️