”VILA I FRID LILLA MAMSEN...!”

Idag den 18 juli 2018 så skulle min Älskade lilla Mamma ha fyllt 91 år🌹
Gud vad jag saknar dig min fina❤️
 
 
Till Mamma...
 
Jag är glad att just du är min Mamma❣️
Utan Dig skulle Livet inte vara detsamma.
Så många minnen från min barndom jag har,
längst in i mitt Hjärta jag de spar❣️
Du stöttade mig i mina beslut - 
och hade alltid ett vänligt ord på lut❣️
När det ”stormade” var Du min hamn,
min trygghet var i Din varma famn ❣️
 
🌱🌺🌱🌸🌱🌺🌱
 
Tyvärr lilla Mor så har  jag väntar ett par år nu på att ett av mina syskon skulle lämna tillbaka mina personliga saker, foton m.m.  Du o Far har ju alltid lärt oss att vara ärliga, men tyvärr har ”hen” inte lärt sig det 😢 o det gör ont i mitt hjärta när jag inte ens har ett foto kvar att visa mina barnbarn när de växer upp! Jag önskar så att ”hen” knackar på min dörr o lämnar tillbaka det som är mitt - jag är inte sen att ta emot ett Förlåt...!
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Therese:

Hej vackraste angel, åh blir helt tårögd av dikten till din fina mamma, den gick rakt in i hjärtat.

Det gör även ont i hjärtat att höra att du blivit bestulen på dina privata saker, minnen genom foto betyder mycket, hoppas hen har hjärta nog att lämna tillbaka. och ber om ursäkt.
Sänder dig massa styrka och kramar från Tess

Svar: Hej söta Tess!Tack så mycket min fina vän 👼ja hon betydde o betyder väldigt mycket för mig lilla Mamsen💕Ja du kan tro att det känns i både hjärta och själ! Hej har ju ingen glädje av mina foto o boken jag lånat ut till min mamma som jag beställt från Killbergs 😢😢 Hen har under årens lopp tagit både det ena o det andra med sig som är mitt! Tyvärr är hej inte den ärliga sorten men har svårt att förstå hur hen kan sova o ha ett s.k. "motto" på sin facebooksida som lyder: Hen e en äkta livsnjutare som fångar dagen o allt fantastiskt den har att ge, hen älskar livet!? Tidigare stod det att hens motto var att vara mot andra som man vill att andra ska vara mot hen...förstår att hen ändrade det men förstår inte hur hen kan njuta av Livet efter allt hen har gjort! Tur att vi alla e olika o har möjlighet att välja vilken bild man vill ge andra...Tack för styrka o kramar finaste skickar styrkkekramisar till med speciellt imorgon Lycka till imorgon av hela mitt hjärta 👍💜😘👊💪👋👼🌹
Angelnrone