”DET VÄRMER MITT HJÄRTA!”

Tjingeling alla rara följare o medmänniskor 🥰
 
Julen är ju så vacker egentligen, men för oss som har någon nära o kär på Andra sidan kan det vara lite tufft...
Själv så har jag båda mina Älskade Föräldrar på andra sidan, även om de hälsar på mig lite då o då så är de väldigt saknade ❤️❤️
Jag vet att de har det bra o jag känner deras Kärlek så ofta❣️
Härhemma går det ”hett till” ibland,  då själar från Andra sidan vill lämna sina budskap till sina familjer som är kvar i Livet🙏
 
🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
Jag kan berätta för er om vad som hände mig inatt! Det var en mycket otålig äldre man från andra sidan, som hade pockat på min uppmärksamhet hela eftermiddagen från och till. Jag frågade honom vad jag kunde göra för honom, men han var inte så talför precis! Jag kände att det hade med hans oväntade o snabba bortgång att göra. Han hade drabbats av en stroke och förlorat talet! Jag såg honom liggandes på en tröskel några meter från ytterdörren till ett grått nyare trähus. Och jag får Älmhult till mig, 74 (kan vara åldern) och ett namn Ebba! Eftersom kommunikationen stannade av, så gick jag in och lade mig för att sova. Ca kl 02.00 vaknade jag av att någon drog i lakanet och formligen försökte väcka mig. I nästa stund blev jag avkastad ur sängen och plötsligt sitter jag på golvet bredvid sängen och kommer inte upp! Så ont jag hade på höger höft o lår! Sambon undrade vad jag höll på med mitt i natten...det är svårt att förklara för någon ”som inte ser” själarna härhemma. Han hör däremot, men har alltid ”logiska förklaringar” han skulle bara veta vad han går miste om! Jag la mig i sängen igen, men låg vaken en lång stund innan jag somnade...
Imorse när jag gick upp hade jag fortfarande ont o ser i spegeln att jag hade ett stort blåmärke! Mannen som var på besök här, har formligen följt mig runt i hela huset för att förmedla något. Till slut säger han väldigt otydligt o nervöst, samtidigt som han visar med händerna. Han berättar att han försökte nå dottern, men allt gick så fort! Han vill hälsa att han har det bra och att det var hans brorsson som tog emot honom på Andra sidan. Flera gånger säger han med tårar i ögonen - jag försökte o berättar hur frustrerad han var att han inte hann! En önskan om att jag förmedlar hans budskap till familjen om en riktig God Jul 
🌟🎄🌟
Ett liten påminnelse till familjen - Glöm inte att släcka ljusen jag var ju den som alltid gjorde det!
 
Om du känner igen den ledsne mannen, så skriv gärna nåt i kommentarer det hade värmt mitt Hjärta❣️
 
🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟
 
Igår fick jag besök av söta Radica o Daniel, som jag har hjälpt ett par gånger! Underbara ni båda 💖💚
stort Tack för de spännande Julklappen som ni tittade förbi med! Jag ska försöka hålla mig till Julafton med att öppna den, men det blir svårt😉
Kram hälsa mamma, pappa o lillasyster🙏
 
 
O i julklappen härovan, fanns denna söta Ängel!
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Sprid Kärlek och du får Kärlek tillbaka❣️
Angelnrone
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Tack så mycket själv, hoppas du gillar den 👼👼👼

Svar: Ja den var fin ytterligare en söt Ängel till samlingen också lyste den. Tack o god fortsättning!
Angelnrone

#2 - - Tess:

nej men jösses vilken obehanlig händelse. förstår att det måste varit en chock att vakna sidan om sänden. sänder läkande krafer till dig och din höft.
Vilken ny vacker ängel till samlingen. Kramar i massor från TEss

Svar: Nej det var ingen rolig händelse precis jag har fortfarande men av den tjocka lårkakor som kommit av blodutgjutningen under huden men det går över💪😉 Tack för att du skickade ”läkning” till mig det var rart❣️ Ja den var söt o ja den har fått sälla sig till mina andra vackra Änglar så söta alla! Kramar i massor tillbaka
Angelnrone