”VILKEN MYSIG SÖNDAG...!”

Hallo alla goa Medmänniskor o Följare!
 
Igår lånade vi Grabbarna E och körde till Leons Lekland. Perfekt när 🌞 var uppe för det var bara 30 personer när vi kom, men sedan droppade det in lite fler efterhand.
Men det var precis lagom och det var stor skillnad på när vi var på Busfabriken, där hörde man sig inte själv i allt vimlet men pojkarna hade lika kul på båda ställena👍
Killarna fick som vanligt många kompisar där, för att inte tala om de små söta tjejerna där som gjorde sig till för grabbsen💚💚 Men inte så konstigt de är ju sockersöta o rediga ”gentlemän” som Viggo brukar säga😍
Liam bad om en peng för att köpa några tablettaskar och bjuda på tjejerna.
 Vilken god mat de hade! Pojkarna valde Chicken Nuggets i form av hjärtan, pommes och fräscha grönsaker mmmm det gillade dem🤗
 
 
När vi var på väg hem till Mamma Pappa o Eyla, så fick jag två söta kort från Pappa som hade varit o handlat en underbar bukett till Mamma som är så flitig o månar om hela sin goa familj och vi Älskar henne så mycket allesammans❤️❣️
Lilla Eyla hade så bråttom hem med den vackra buketten till Mamma, som hon o pappa varit o köpt gullehjärtan där❣️
 
 
Min familj är det underbaraste som finns❣️
Tack för att just ni finns i mitt Liv🙏🤗🙅‍♀️
Extra Tack till Emy min kära dotter för som vanligt en underbar blomma stor Kram Mamma
⭐️💜💜💜💜💜⭐️
 
Kära Följare Sprid Kärlek och du får Kärlek tillbaka❣️
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, åh vad skoj ni såg ut att ha på leos lekland, vilka söta pojkar och vad söt eyla är med den fina blombuketten, så himla kärt. Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej igen Tess!Tack ja det var en härlig söndag med mina prinsar💙💙 Ja alla tre är mitt Livs Glädje o Lycka fyllda med Kärlek💜 Ja hon var så söt o ivrig att få komma hem o ge Mamsen den vackra buketten som hon o Pappsen varit o köpt! Tänk att få blommor minst 1 gång i veckan, det får min dotter av sin man vilken Kärlek 💏 Kramisar i massor Angel
Angelnrone