”TÄNK VAD SOLEN KAN GÖRA GOTT...!”

Tjingeling alla goa Medmänniskor 🙋‍♀️
 
Igår o idag har solen lyst i lilla Bjuv🌞
Igår var det dock lite varmare än idag för idag blåser det kallt. Men vad gör det man blir ju glad o får så mycket ny Energi wow...🤗
 
 
I förrgår fick jag lite tankar på att virka nåt fint. Sagt o gjort jag tog fram plattan o kikade på min favoritsida HOBII när det skall virkas eller stickas, sjukt snygga garner👍 Så jag beställde en del, så att jag har till mina nya projekt...!
I middags ringde det på dörren o en trevlig kvinna från PostNord stod utanför med mitt beställda garn vilken service👍 Hon var jättetrevlig o önskade mig trevlig helg med ett vackert och vänligt leende så glad jag blev😃
Just ett leende kan göra så mycket gott för hjärta och själ, det är viktigt för mig med att ge ett varmt leende till de man möter - gör ett försök - testa och se vad som händer❤️
 
 
 Wow ett helt färgfyrverkeri med glada och karamelliga färger🌈
Jag rekommenderar HOBII varmt, hjärtlig och varm service och varorna kommer snabbt❣️
 
💜💜💜💜💜
 
Den här dagen har varit så händelserik och härlig...!
Vårt Microsoft hade ”lagt av”, men jag fick smidig hjälp av en glad och härlig kille Andre’ på Microsoft! Tänk att våra vägar skulle korsas ytterligare en gång🙏
Han har hjälpt mig en gång tidigare och vi skrattade båda, när vi kom på att jag faktiskt har fått hans hjälp innan. Vi kom in på det här med det Mediala och plötsligt fick jag till mig så mycket och berättade detta för honom! Vi sa samtidigt båda två, det var en mening med att vår väg korsades ytterligare en gång! Det var ett långt och givande samtal,eftersom han precis som jag också har haft Gåvan sedan barnsben... Magiskt😇
 
 Nu kära Medmänniskor ska vi hålla kväll...
Jag önskar er alla en riktigt härlig fortsatt fredag 🙏
”GE KÄRLEK SÅ FÅR DU KÄRLEK TILLBAKA...❣️”
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Åh så fina garnet, ser verkligen fram emot att få se alla dina fina verk som som du både stickat och virkat, det jag fått se innan är hur fint som helst, sänder massa goa kramar och vi håller tummarna för att våren är här för att stanna nu. kram från Tess

Svar: Hejsan rara Tess!Tack ja visst är de läckra! Ja snart är Prinsessan Eylas klänning helt klar jag kommer att lägga ut den här🌞 vad kul att du gillar mitt hantverk👍 Snart blir det något rart till ditt o Andys mirakel 😉 Ja nu hoppas vi verkligen att våren har kommit för att stanna 🌞👍 kramelikram Angel 👼
Angelnrone