”SOL OCH 26* VARMT...”

Tjingeling alla härliga Medmänniskor 🙋‍♀️
 
Ja idag har solen lyst över lilla Bjuv från tidig morgon och är fortfarande uppe🌞
Mysfaktor 1 alltså!
Jag letade fram min gamla ryggsäck som rymmer lite mer o tänkte, jag tar en tur till affären här i Bjuv. Solglasögonen på o Sonja Alde’n i hörlurarna och så klart mina hjälpredor stavarna. Ibland går jag riktigt bra,  men i nästa stund sviker mina leder mig o då går det bara inte! Det gick ganska hyfsat dit, men på hemvägen trampade jag fel med ena foten o det tog mig nästan 2 timmar att traska hem...med tårar på kinderna så ont det gjorde!
Ryggsäcken var ämnad att bara ha några varor i sig men tyvärr blev det mer än så o alltså ganska tung! Att jag aldrig lär mig att det inte är bra att bära så mycket på en o samma gång! Jag fastnade för lite blommor att sätta i en kruka på altanen så de fick jag ha i en extra kass o bära tillsammans med mina stavar.
 
Det är så härligt när man möter människor som säger - åh vad roligt att se dig det var längesedan o så får man en varm kram🙅‍♀️
Jag är ju van att cykla runt om här o upp på Söderåsen, men tyvärr funkar det inte mer för all värk o leder som låser sig. Jag tänker inte vänja mig vid att må så här, utan tänker kämpa på för jag är van att röra mig.
 
Jag tog lite kort på vägen bl.a vid Tivoliparken, där man brukar ha lite konserter på sommaren. Bäcken porlade och en liten ankfamilj låg och vilade intill ett träd och det var fullt med vitsippor överallt. Det var så härligt med all grönska, fågelkvitter och den porlande bäcken och denna så goa sol🌞
 
 
Jag önskar er alla som kikar in på min mysiga blogg, en riktigt härlig helg🙏🌞
Låt solen lysa på er och ta emot all D-vitamin som den ger oss alldeles gratis🤗
Sprid KÄRLEK o du får KÄRLEK tillbaka❤️
Testa o se ni anar inte vilken kraft den har...❣️
Släng gärna ner en liten rad i kommentarer om hur vädret är hos just er eller nåt annat spännande! Det är så kul att få.
Kramar
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, wow vilka vackra bilder, ser ut som en underbar tur till affären, härligt nu när man ser liv i naturen igen, det blomstrar och man hör fågelkvitter. =)
Kramar i massor från Tess