”ETT ÄNGLABUDSKAP...!”

Gomiddag kära Medmänniskor💜
 
Vilken härlig dag att vakna till!
Solen lyser och man känner sig varm inombords...🌞❣️
Jag vaknade också till ett pustande och frustande ljud ifrån ”någon” av mina kära Andar som besöker mig dagligen. Skillnaden idag var, att jag inte fick några som helst svar på mina frågor som jag ställde gång på gång...!
Plötsligt hör jag hur ”någon” slår hårt med kläppen på ytterdörren flera gånger!
Men...det fanns ingen där.Jag tittar på klockan och den stod på 11.44! Någon har försökt göra sig hörd på flera olika vis de senaste dagarna, så även i tisdags - när en av mina fina vänner var på besök. Det är tur att hon är van och tycker det är lika spännande som jag gör!
Jag googlade lite på Änglanummer 1144.
Då förstod jag!
 
Angel Number 1144 is a message from Your Angels, that You are look to new ways to go -
 about getting Your work done more efficiently!
Listen to your Intution as Your Angels are usering positive energier towards and around You and Your information about Your next steps.
 
Angel 1144 tells You to keep Your thoughts positive and optimistic as You undertake an important new role or venture. Your positive energier, intentions and actions will manifest Your expected results. Trust Your Angels to deliver all that You will need in Yours endeavours.
 
 
Angel Number 1144 encourages You to keep striving ahead, and don’t take ”no” for en answer. You are on the right path so do not let anything deter You. Expect miraculous answers and solutions to appear as You need them!
 
Kort och gott alltså...
Jag kan lita på att Änglarna finns där för mig och visar vägen för det jag brinner för Det Mediala🙋‍♀️💜
Tack från mitt Hjärtas innersta🙏
 
Korten jag drog idag stämde så mitt i prick💫
 
 
Jag önskar Er ALLA som kikar in på min mysiga blogg, en riktigt härlig dag...
 
Sprid KÄRLEK  o du får KÄRLEK tillbaka❣️
 
Skriv gärna något i kommentarer🙏
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, wow vilket fint budskap från änglarna via siffrorna, spännande att jag med fick se det hemma hos dig, =) kramar i massor och härligt att änglarna finns med oss, kramar i massor