"UNDERBARA SÅNG - SOM JAG KAN LYSSNA PÅ GÅNG PÅ GÅNG..."

 
Se mig  - av Ainbusk singers
 
Se mig för här är jag.
Låt mig få komma nära till era hjärtan så som den jag är.
Den jag försöker vara.
Ge mig min morgondag.

Min enda önskan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara.
Se alla ögon blinka stjärneljus.
Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag.
Min enda längtan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag.
Min enda längtan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara.
Se alla ögon blinka stjärneljus.
Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag...

Bildresultat för ritade änglar
Tyvärr gick låten inte att ladda ner, men det går att lyssna på den på Youtube och jag tror de flesta redan har hört den...
Själv blir jag väldigt känslosam och fäller en och annan tår när jag lyssnar på den.
En text som verkligen berör...
 
Jag önskar er alla goa följare och Medmänniskor som kikar in en fin fortsatt måndag!
Take Care och Sprid Kärlek
Glöm inte att ge det där varma leendet till någon som behöver det, det kan göra skillnad!
 
 
 🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej fina, vilken fin text och vacker låt, jag håller verkligen med dig, kramar i massor

Svar: Hej fina! Javisst är den vacker, synd bara att jag inte lyckades ladda ner den! Man ska nästan höra låten för att få rätta känslan...💟Kramisar har en fin dag!
Angelnrone