"TÄNKVÄRDA ORD..."

 
En Kram...
Det är något speciellt med en Kram!
Kramar är till för alla som vi bryr oss om!
Från Mormor till nallebjörn...
Själv har jag massor runt omkring mig som älskar att kramas länge och mycket!
Barnbarn, dotter o svärson, vänner, de som jag har hjälpt med min mediala gåva o ja det händer t o m att jag får en kram av någon som tycker att jag är så snäll...! Jag är inte sen till att krama om nån heller, speciellt när någon gjort nåt fint för mig eller att jag får känslan av att en person behöver en kram vid just det tillfället!
En kram är något fantastiskt, det är det perfekta sättet att visa något på!
Att visa Kärlek som är svårt att uttrycka i ord!
Det är fantastiskt vad en kram kan göra för välbefinnandet!
Det fungerar överallt och på alla språk!
Kramar behöver ingen utrustning, reservdelar
eller batterier...
Öppna bara dina armar och ditt Hjärta!
 
Känn värmen, lugnet och glädjen i hela kroppen - tänk att en kram kan ge så mycket!
Och det bästa av allt den kostar ingenting...
 
 
Jag brukar krama ett träd, när jag är uttömd på energi och vilken ny och härlig energi man får av ett träd som bara står där o väntar på en - kram...
Nu önskar jag er alla, en riktigt god natt med vackra drömmar och ny energi till morgondagen🙏🌟🌕🌟
Sänder er alla goa följare o Medmänniskor 
en stor varm KRAM!
 
 
Angelnrone
Take Care o Sprid Kärlek
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, jag håller verkligen med dig, en kram betyder verkligen mycket, alla behöver en kram. Sänder dig en stor bamsekram

Svar: Gokväll Tess!Ja det är väl fint jag gillar Kramar, att kramas gör människan mycket starkare o gladare... Så härligt o är helt gratis🙅 Tack fina för Bamsekramen jag skickar en lika varm tillbaka till dig Natti Natti sov så gott
Angelnrone