"MINA EGENHÄNDIGT GJORDA LJUSBOLLAR..."

Gokväll alla rara följare o Medmänniskor!
 
Jag har ju gjort några Ljusbollar i olika färger och de har bara sån Mysfaktor🌟💖🌟
Den första fick min dotter o sen ville mina tre underbara barnbarn ha varsin i sina älsklingsfärger❣️
Min dotters svärmor blev överlycklig för sin o när min barndomsvän Carina flyttat in i sitt nya hus så gjorde jag en till henne och så här fint blev det i hennes uterum!
 
 
Jag har fått förfrågningar om jag gör på beställning och det är väl klart jag gör! Det är så kul när man ser glädjen i de hem där mina hemmavirkade Ljusbollar lyser upp mysvrån...😉👍
Så kära följare vid intresse, mejla mig på
Berätta vem du är och var jag får tag i dig...
Så hör jag av mig!
 
Take Care o Sprid Kärlek
Trevlig fortsatt onsdagskväll!
Kramisar i massor
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - Tess:

hej finaste angel, åh så fina, de är ju perfekta att ställa fram nu när det blir mörkare ute, du är så himla duktig. Kramar i massor från Tess

Svar: Tjingeling!Tackar ja de lyser verkligen upp i höstmörkret. Så vackert skrivet jag blir så varm i hjärtat fina💓 Kramelikram rara Tess
Angelnrone