"MAGIN I MITT LIV..."

Gomiddag alla härliga Medmänniskor!
 
Ja de här dagarna har det "busats" på  i huset varje dag!
Några vilsna själar väcker mig om nätterna på olika sätt o vis! Ibland lyser den ena mobilen, medan den andra mobilen tar ett foto på något som jag inte ens kan se vad det är! Men det märkliga är, att båda mobilerna måste jag öppna med min egna kod - så det innebär att de har lärt sig den...😉 
De är ju väldigt närgångna just nu och jag förstår ju att de vill ha min uppmärksamhet, fast jag har under en tid hjälpt en flicka på Österlen som har haft det jobbigt i huset som hon hyr!   Det har jag fått bukt med nu o den unga tjejen har det lugnt o skönt i huset o kan sova lugnt där nu! Så glad jag blir det värmer mig!
Jag har healat några härliga medmänniskor som fått "gnistan" o glädjen tillbaka så mycket energi det har gått åt! Givetvis ger det mig mycket när jag har hjälpt någon att må bra, men är det dags för mig att hämta ny fräsch energi så efter denna goa o nyttiga frukost o meditation, ska jag ta stavarna o bege mig ut i friska luften o solen 🌞 som just nu kikar fram❣️
 
 
Nyttigt o gott smaskens!
Så Kära ni alla som kikar in på min underbara blogg, nu tar jag en liten runda i det fria o lämnar mina vilsna själar i huset en liten stund...
Sen tar jag nya tag o försöker höra vad de vill, för något är det efter allt deras bus här ett par dygn!
Jag kommer att lägga ner lite bildbevis på det sen!
 
Kramar i massor
Take Care o Sprid Kärlek
o
NJUT AV LIVET!
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 Kvällens middag blev 
"Angelnrones Lax under milt Tomat o Örttäcke samt lite klippt dill". Potatis o rivna morötter med lite droppar citron!
 
Gott - japps o det doftade gudomligt gott
Natti natti
sov så gott!
🌟🌟🌟🌟🌟😴