"JAG HAR GÅTT MED I HAPPYCHALLENGE FÖR ATT SPRIDA NÄTKÄRLEK..."

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor!
 
Såg det här med att sprida NÄTKÄRLEK i Bloggen och jag  - gick med!
Som ni alla vet gör jag ju det redan innan egentligen med så mycket♥
Det vore inte dumt att få chansen att vinna en kamera samtidigt, det skulle jag bli så glad för, eftersom jag lägger ut en hel del bilder.
 
Jag har själv fått så mycket KÄRLEK idag, då jag gick upp på ovanvåningen, för att titta till mina nysatta fröer. Flera stycken fröer har växt på några dagar och är nu ca 1 dm! Det är väl KÄRLEK om nåt att få något att växa och bli till något fint - så småningom! Och då hade jag tänkt att dela med mig av det som just nu gror (ni kan läsa lite om det i ett tidigare inlägg)...
 
KÄRLEK får ju verkligen allt att växa på alla sätt och vis - Kärlek kan man inte få nog av och ju mer man ger, desto mer får man tillbaka!
Man kan ge KÄRLEK till nära och kära, människor man möter på gatan eller någon annanstans, till någon som har det svårt, någon som verkar ledsen, till barn, djur och gamla...
KÄRLEK kan ges på olika sätt...
Ett vänligt leende, lyssna, hjälpa på annat vis och ja egentligen bara finnas där helhjärtat!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst på vilket sätt man kan visa KÄRLEK♥
Jag kommer att lägga ut lite bilder imorgon på mina små "fröer som har grott" och även lite bilder på KÄRLEK tillsammans med Barnbarnen som ger mig så mycket Lycka varje dag!
 
 
Stor Varm Kram till er alla Medmänniskor
Take Care och glöm inte att -
SPRIDA KÄRLEK
Angelnrone
En Ljusbärare och Memänniska med ett stort Hjärta...
♥♥♥♥♥
 
@HappiChallenge