HÄR KAN MAN KÖPA MINA SMYCKEN...

Hejsan alla goa Medmänniskor och följare!
Sedan drygt 1år tillbaka kan ni köpa mina egenhändigt gjorda smycken som Skyddsänglar, armband och änglaörhängen hos Eva`s Nagel & Fotvård på Södra Storgatan 7 i BJUV. Hon brukar ta hand om mina fötter med omsorg och jag har också fått se vilka vackra naglar hon gör! Väl värt ett besök och för er som bor i Helsingborg så hittar ni mina smycken hos Sonny Frisör på Karl X Gustavsgatan på Tågaborg!
 
 
Här bli mina fötter som "nya" o babymjuka... :)
 
 
Medan man väntar på att Eva ska trolla med naglarna, kan man välja ut ett läckert armband som matchar naglarna och kanske även välja ett par örhängen ooh en Skyddsängel i samma färg!
Bara att gå direkt på "Festen" ...
Besök gärna Eva som är mycket vänlig o social, 
samtidigt som hon lockar till många glada skratt!
 
Kramisar i massor till er Alla Medmänniskor därute.
 
Angelnrone
som Älskar Änglar o allt vackert
som en vacker själ o ett vackert leende!