"EN FAMILJEHÖGTID MED BILDER -JULEN 2016"

Tingeling alla goa följare o Medmänniskor!
 
Jag hoppas att ni har haft en fin o minnesvärd Jul tillsammans med nära o kära... O med god julmat o massor med klappar o kramar förstås🙏🎄🎁🍀🤗💜
 
Lägger ut lite härliga bilder från vår mysiga Jul o på några av Julklapparna som värmde mitt hjärta extra mycket❤
 
 
Det här underbara fotot i vacker silverram, fick jag av Vår Solstråle Liam.
Jag Älskar honom så mycket och vi har väldigt kul tillsammans!
Han står för de 3 S:n Storebror, Söt och gudomligt Snäll!
 
 
 
Min dotter vet att jag älskar att tända ljus och då helst från Yankee Candle! Det stora ljuset doftar stämningsfull Jul och de lite mindre ljusen luktar så gott att jag inte i ord kan beskriva det - mysigt när jag mediterar o till Yoga för att komma i "stämning"! Och My serenity som värmeljusen heter betyder just "Min stillhet"...
Sedan är jag barnsligt förtjust i Marsipan o när det kommer i form av små hjärtan o från Family E.. ja då smakar de extra gott mums...!
Något som jag verkligen behöver var en ny kalender o en ny agenda så jag kan skriva sådant som är viktigt för mig toppen!
Av mannen fick jag bl.a ett Presentkort att handla lite nytt i klädväg kul - det behövde jag verkligen också.
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
Av min vän Tess fick jag 3 härliga Yoga The, hjärtevärmande o med budskap på var o en påse...
 
 
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
 
Lägger ut lite familjefoton med Kärlek i...
 
Pappa väntar på att mamma ska skala clementinen åt honom!
Calle du ser väldigt koncentrerad ut så Juliga ni är
allihopa, men var är du Liam :) bakom kameran kanske ♥
 
 
Förväntansfull liten Eyla i nyinköpt Tomteklänning väntar på Tomten...
 
 
 Jag tror jag får se om han kommer med sin släde snart... Jag sitter här med Mamsen och väntar i min nya fina päls ju...
 
 
Här var det julklappsutdelning igen mmmysigt hos lilla rara familjen E, där Mamma har pyntat o packat in julklappar med o av Kärlek på en Konstnärs vis!
 
 
Med ett rart litet Budskap på var o en!
Tack min fina tös!
 
 
Goa lilla familjen vid sin vackra gran...och som har varit fylld med Julklappar under.
 
 
Känner jag mig Älskad JA det är ömsesidigt❤❤
 
 
Storebror Liam kommer till undsättning för att hjälpa lillasyster Eyla att öppna ett av paketen...
 
 
Viggoliten i sin specialbeställda julklappströja från Mormor o Morfar o sin alldeles egna Trollerilåda med hatt,trollspö kanin m.m.
Så Viggo Trollkarl underhöll oss på bästa sätt! 
  
 
Här beundrar Eyla, Mamma o Morfar - Dockhuset som Farmor har målat o Mormor har inrett! En liten dockfamilj har flyttat in o lilla Eyla pysslar om dem på bästa sätt🎀💖
 
 
Och här väntar vi bara på barnens söta Mamma som har dukat fram till Gottebord ännu mera mys...
Kärlek kärlek o kärlek...
 
 
TACK FÖR EN UNDERBAR JUL TILLSAMMANS MED ALLAS VÅR FAVORITFAMILJ!
❤❤❤❤❤
"Sic nos denique omnia simul etiam!"
Gratias viribus nostris...🙏
 
 
Angelnrone
En Lycklig Mamma o Mormor
och en Medmänniska med ett stort hjärta!
God fortsättning alla Goa Medmänniskor!
Take Care
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Anonym:

Hej fina Angel, gud vilka underbara foton, så mycket kärlek. Barnen är så himla söta och kul att de älskade sina julklappar, ni såg ut att ha super mysigt tillsammans..sänder er alla rikligt med god jul kramar 😍😘😗😚😚❤💙🎁

Svar: Hejsan fina anonym!Tack kära du, ja jag kan inte själv se mig mätt på dem...☆♡♡♡☆
Kul att jag lyckades fånga all den värme o Kärlek som råder i deras hem! Ja vi hade verkligen supermysigt tillsammans! Tack fina det värmer♡ Vi tackar alla och skickar rikligt med kramisar tillbaka o önskar en God fortsättning!
Angel med familj ☆♡☆
Angelnrone