"TVÅ HELT UNDERBARA LÅTAR..."

 
Denna låten har betytt en hel del för mig de senaste åren
och
den kommer ALLTID att  ligga mig varmt om hjärtat ♥♥♥
 
Kära följare och Medmänniskor - har ni lyssnat 1 gång på den så lovar jag...att ni lyssnar på den gång på gång!
Vilken underbar och sann text !
Cris Tomlin  - du har verkligen väckt Känslor inom mig - TACK ♥♥♥
 
 
"Everybody got a story..." det är så sant så!
Jag har gråtit väldigt mycket till just denna underbara låt i ett par år - då mina tankar blev för tunga!!
 Den har också betytt väldigt mycket för mig och den har rensat ut mina tårar, varje gång jag har lyssnat på den! Jag behöver inte gråta så mycket längre - nu, men Älskar låten, texten och Plumbs underbara röst!
En låt som formligen etsar sig fast - wow säger jag bara!
 
Lyssna gärna och njut för det gör jag!
Och ...lämna gärna era "spår" i en värmande kommentar, det skulle jag verkligen uppskatta ♥♥♥
 
Massor av KÄRLEK till er som behöver lite extra värme - Take care!
 
 Angelnrone
En Medmänniska och Ljusbärare
☆♡♡♡♡♡☆
 
 
#1 - - Tess:

Hej Angel, bra inlägg. Jag har också låtar som har och betyder mycket för mig. Dessa låtarna har jag också lyssnat på och de är så himla fina.
Ses snart, många goa kramar.

Svar: Hejsan Tess! Tack snälla...Jag fick ju tipset om låtarna av dig för några år sedan och de var väldigt "träffande just då" för även som medial finns det ju både nära till skratt o gråt. Ja de är väldigt fina!
Japps ses snart Välkommen kramis/Angel ☆♡☆
Angelnrone