EN HYLLNING TILL SOMMAREN...🌞

 
Åh, nu fĂ„r man vĂ€nta ett helt Ă„r,
innan sol, vÀrme och ljuvliga bad vi fÄr!
Sitta ute pÄ nÄt mysigt fikastÀlle Àta och njuta,
snart ser man stÀnken frÄn regn och hagel pÄ sin fönsterruta.
 
Löven de lyser snart i sina höstliga "klÀder",
man vet inte frÄn dag till dag vad det blir för vÀder...
Varma klÀder och skor tar man pÄ,
och i sandalerna kan man inte lÀngre gÄ.
 
KvÀllar och morgnar blir mörka igen,
Man sÀtter pÄ vÀrmen för man fryser som bara den!
VÀrmeljusen sÀttes fram och de smÄ lÄgorna brinner,
kryper ner i soffan sÄ fort man hinner.
 
Myser till en bra film eller kanske en spÀnnande bok och vÀnder blad efter blad,
eller tar pÄ sig nÄt varmt och gÄr en kvÀllspromenad.
Drömmer sig tillbaka att snart sÄ Àr det sommar igen,
jag saknar dig redan min varma goa "vÀn" - sommaren...
 
En riktigt God natt till alla som tittar in hos mig,
hÀr kommer massor med KÀrleksfulla kramisar 
frÄn mig till dig!
 
Angelnrone som Àlskar att dela med sig...
☆♡♡♡♡☆
 
 
#1 - - Cassandra:

Åh, lĂ€ngtar tillbaka till sommaren!

Svar: Hejsan o vĂ€lkommen till min blogg☆♡☆Ja visst Ă€r Sommaren hĂ€rlig :)
Angelnrone ♄
Angelnrone