HEY, I´M BACK ♥♥♥♥...!

Äntligen, så är jag på benen - igen ...
Det har varit sängläge ett par dagar och jag fick inte behålla nån mat. Det var vätskeersättning som gällde  - matskedsvis! Men...igår blev det lite Actiwa och Proviva till frukost lite försiktigt och lite senare, så åt jag lite barnmatspurè... hur gott som helst! Nu försöker jag att få tarmarna att fungera normalt igen, men det kommer sakta men säkert!
Idag har jag och mannen varit ute en runda i bilen och det gjorde susen, känner mig piggare trots allt.
Inte så kul när man blir sjuk då mannen har semester, men man råder inte över hälsan - tyvärr.
Dock har jag ingen inspiration att skriva något idag men jag "laddar" så häng inte läpp det kommer...
Så tills dess Take care ge Kärlek och Du får så mycket mer Kärlek tillbaka - jag vet♥
 
Angelnrone
♥♥♥