LITE VACKRA BILDER FRÅN SOMMAREN SOM GÅTT...


 
 
Helgen innan vi åkte till Alcudia satt vi utanför Marina Plaza och njöt ut över havet i vackra Helsingborg!
 
 
Äntligen....på väg! Man skulle kunna tro att vi var på väg nån annanstans när jag tog den här bilden i planet :):) nej det är ingen "utomjording" :)
Det här kortet är taget från vår lägenhet med balkong utöver hela havet som bara låg ett stenkast från hotellet! Och poolen var alldeles nedanför!
Utsikten från balkongen hav så långt ögat kunde se åt alla håll...mm ljuvligt för ett "vattendjur "som jag som gillar bada, sola och dyka♥ Mannen gillar inte dyka men sola och bada vilket hav! Man såg botten, vit sand och ibland kom det ett litet fiskstim och nuddade vid benen what a Place!
 
Badkillen nrone♥               På stranden fanns en lång badbrygga där båtar kom en gång i ½timmen för att hämta de som ville till andra öar runtom och vissa båtar hade glasbotten där man kunde se allt som havet hade att erbjuda.
 
Här fanns allt man kunde önska sig! ballongflygning m.m. för vuxna och en härlig hoppeborg mitt ute i vattnet för de yngre tillsammans med någon vuxen. Barnen var tvungna att bära flytväst det tyckte jag var bra.
 
 
Här var vi ute och åt på vår favoritrestaurang de flesta kvällarna. Supergod mat och trevlig service. På bilden syns vår favoritservitör, han kom direkt när vi kom och gav oss bästa platsen. Mannen skulle ta ett kort på honom, så servitören sätter sig ner på huk, bredvid mig haha... jag kom inte med ens o jag som blivit så brun och log så vackert, typiskt:) Varje kväll fick vi lite gott medan vi väntade på maten som de bjöd på och som avslut, så korkade de upp champagne vid vårt bord. Gissa om vi kände oss välkomna!
 
 
Läskiga och färgglada drinkar serverades och våra sängar var fint dekorerade varje dag! På den här bilden fick vi en blomma Lotus - det passade mig perfekt, jag älskar ju Lotusblommor som står för mycket Andligt och medialt.
Här ser man hotellet från stranden och den andra bilden är tagen från våran favoritrestaurang. Det gick färgglada tåg ofta utanför och som man kunde ta en tur med, om det var långt att gå. Ja, en underbar semester TACK min Älskling, något man minns tillbaka på länge...och längtar dit igen! Fast nästa gång så tar vi barnbarnen och dotter med man med oss, det ska bli sååå...kul!
Hoppas ni njuter lika mycket som vi gjorde!
 
Massor av goa kramisar från
Angelnrone♥♥♥
 
 
Snacka om att energin flödar, det kändes i hela kroppen -
underbart!
 
 
 
 OBS! Bilderna är privata och får EJ kopieras, hoppas på att detta respekteras!
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej Angel, vilka vackra foton, kul att få se dina semesterbilder, nu längtar man ut på en härlig resa, hihi. Vattnet ser blått och härligt ut och den goda drinken.
Hoppas du haft en underbar kväll, massa goa kramar från Tess