IDAG FYLLER VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER 30 ÅR♥!

 
Förstår ni att jag Älskar min Dotter Emily Victoria...!♥♥♥
Här är hon inte så gammal på det här fotot, tillsammans med första dockan Lisa. Dockan är större än henne, men de hade väldigt kul tillsammans! Hon har alltid varit en glad och omsorgsfull tjej, Älskad av oss nära och kära, man och sina 3 underbara barn och alla hennes vänner! Här har hon en klänning på sig som hennes Mormor har sytt i rosa med söta små blommor på och små "ankstjärtsbyxor" i vitt med tre rader av volanger!
Jag vill från mitt Hjärta säga detta till Dig idag på DIN DAG!
 
GRATTIS
min Underbara Dotter Emily!

Från den dagen DU föddes har Du berört mitt Hjärta! Du har tillfört mig så mycket
Glädje och Lycka min Kära Tös och jag är så stolt över Dig! Lycklig Mamma till
just Dig och Mormor till 3 underbara små Charmtroll!
 
Kramisar med KÄRLEK Mamsen
 
LYCKA TILL! Jag önskar Dig ett fortsatt Lyckligt och härligt LIV!♥♥♥♥♥

#1 - - Tess:

Hej Angel, stort grattis i efterskott till din fina dotter, hoppas hon hade en underbar födelsedag =)
Kramar i massor

Svar: Hejsan Tess!Tack fina ja tack hon blev så uppvaktad så hon hann inte öppna alla förrän sent på kvällen när hon o mannen var ensamma på tu man hand.
Kramar i massor Angel♥
Angelnrone