EN DAG I HANDARBETETS TECKEN...

Idag är det härligt "inneväder" och kanske lite "uteväder" mellan skurarna och åskan...♥
Vi har ju varit bortskämda med sol nu några dagar, så ibland kan det vara skönt att bara slappa! Eftersom jag är en människa som formligen älskar allt vad kreativt heter, så ska det göras en hel del saker ändå:):)! Just nu håller jag på med både smycken, måla stenar, kvastar och krukor och jag fick faktiskt förfrågan av en blomsteraffär, om jag ville måla stenar till Minneslunden. Men det som ligger mig varmast om hjärtat just nu, är såklart små söta Babykläder! Ja jag ska bli Mormor - igen till en liten pralin♥♥♥ En hel liten garderob har jag snart gjort, precis som jag gjorde då min Älskade tös föddes för nästan exakt 30 år sedan(november). Hade namn, kläder ja allt fixat ! Mina väninnor nära o kära, för att inte tala om grannarna som några av dem skulle ha barn samtidigt som mig, var nyfikna på allt fint jag hade gjort. Varje dag hade jag något nytt på min lilla Prinsessa och jag har aldrig varit så lycklig som då! MIn lillebror gjorde en riktig Prinsessäng med höga "pelare, där tak och sidor var klädda med söta rosa gardiner och kramdjuren var många och mjuka! Ja nu blir det spännande vad det blir, såå...det har stickats och sytts både pojk- och flickkläder för säkerhets skull! Gud så spännande och vad underbart att få hälsa välkommen till en ny liten familjemedlem! Jag är så Lycklig för min underbara Dotter o Svärsons skull, tänk att nu ska våra små solstrålar bli storebröder båda två! Jag är sååå... himla LYCKLIG!
 
"Vem DU än är en liten Pojke eller Flicka - så kommer Du ALLTID att få Din Lyckliga Mormors Hjärta att ticka!
Mitt Hjärta har Du redan vunnit och jag lever om på nytt! Välkommen Till Världen och till oss Du lilla Kära Underbara..."! Mormor x 3 - snart ♥♥♥
 
Ja, lägger in lite smyckebilder så länge och har precis kommit på ett annorlunda sådant ,som visas vid ett senare tillfälle. Babykläderna får ni se längre fram lite spänning får det bli:)♥ Då kommer jag även att visa ett underbart Babynest som jag gjort. Jag hade tänkt köpa ett, men valde att göra det för det blir mer personligt då. För er som inte vet vad ett Babynest är, så är det en liten "bädd" som ska fungera som i Mammas mage - en trygghet och där man ligger som nästan i magen på Mamma. Denna kan man sedan justera när barnet växer och öppna upp lite efterhand genom att lätta på ett snöre. Man kan använda den enbart som en liten bädd i spjälsängen så att barnet ligger rätt, i barnvagnen eller ta med som en liten säng om man är på besök hos någon. Detta är något som forskarna rekommenderar! Den är sååå... söt och karamellig:) Såklart har jag gjort en liten Skyddsängel till bebisen med, som Mamma och Pappa kan hänga i kuren på barnvagnen.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Här kommer lite smycken:
 
Ett litet urval av min smyckessamling! Varje smycke är unikt och gjort av och med Kärlek!
Örhängen, Armband, Änglar att hänga i halsband och Änglar med en liten rosett att ge bort i samband med en doppresent eller i samband med  ett litet Barns födelse!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Det går bra att mejla mig om någon är intresserad av mina smycken! Då mejlar ni mig på: [email protected] VÄLKOMNA!!!
Nu skickar jag er ALLA en Kärleksfull tanke och önskar er en underbar fortsatt lördag!
 
Angelnrone♥♥♥
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej angel =)
Åh vad duktig du har varit i helgen, ja du är verkligen kreativ, många fina ideer hela tiden.
Så kul att du ska bli mormor igen, du är ju världens bästa mormor. =)
Hoppas du får en bra dag i värmen, jag ska snart iväg och jobba. kramilikram =)

Svar: Hejsan Tess!:)Ja jag älskar ju att göra vackra saker och tycker det är kul att pröva nya idéer hela tiden och sen få njuta av resultatet:) Tack fina du jag tror att både barnbarnen och dotter med man också tycker det:)! Som du vet formligen Älskar jag mina barnbarn och all den tid jag får träffa dem och nu när det ska bli ett till snart, så mår man ju gudomligt bra och längtar! Tack snälla jag har varit iväg idag på nya "jobbet" och har lite planer inför eftermiddagen, det blir en andlig sådan! Ändrade planer, men det ska bli kul! Jag önskar dig med en fin dag på jobbet! massa goa kramar till dig från mig!Angel♥♥♥
Angelnrone