20 MINUTER FRÅN EN ANNAN KONTINENT...

Strålar från ovan med ny energi medan de grå molnen drar härifrån,
ljuvliga himmel med allt vad där finns, jag får nästan en tår i ögonvrån.
Ett spännande "hål" öppnar sig och de vita vackra molnen gör en tavla så fin,
däruppe någonstans finns en Värld så vacker - fylld med färger, fåglar och bin.
Tänk så mycket man kan upptäcka i LIVET här och nu och få ta del av Allt det underbara,
inget som kostar, bara att njuta och i hjärta och själ allt detta få bevara!
Man tror nästan inte det är sant, att det finns så mycket vackert att se,
som ALLA i hela Världen får njuta av om man är öppen för "D"!
Sätt Dig en stund vid havet en dag och lyssna till vågornas brus,
låt vinden svepa i Ditt hår och ta med Dig alla intryck in i Ditt hus.
Låt Solen värma din kind och ditt hjärta,
och Du ska se snart är den borta din innersta smärta... 
Vips!
Så är Sommaren åter här och stränderna fylls av glädje och rop,
här finns ofta många livsnjutare med familjer ja det brukar vara fullt i varje liten "grop"!
Sommar och värme, sol och bad jag och många andra med mig, längtar såååå... efter DIG!
 
Jag önskar er ALLA en helt underbar dag - Take care!
Angelnrone♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Mycket vacker dikt och en vacker bild. =)
kramar i massor

Svar: Tack kära Tess! Visst är det så alltid att vi alla längtar till sommaren fast idag känns det verkligen sommar här kanonväder! Massa goa kramar till dig med Angel♥
Angelnrone

#2 - - Göran :

Asså dina bilder är helt fantastiska!
Speciellt när du fotograferar dom när molnet går över mörkret/himlen! :)

Tack för dina kommentarer!

Svar: Oj vad kul! Tack snälla:) Jag vet ännu inte hur man lägger ner en film från min Iphone, annars så skulle jag lagt ut en här på bloggen. Där har jag lyckats fånga månen en sen kväll. Mörka moln går förbi och plötsligt får det ena molnet en siluett av ett ansikte som gapar och sväljer månen. Får väl klura på lite hur jag gör. Tack än en gång! Kram Angel
Angelnrone

#3 - - Isabelle Olofsson:

Tack så jättemycket snälla du!

Svar: Så lite så trevlig Helg! Kram Angelnrone♥
Angelnrone

#4 - - Erica:

Måste bara säga att den där första bilden är helt galet vacker! Som om himlen bara öppnar sig... <3

Svar: Tack så hjärtligt♥ Ja vist är dt härligt att fånga en vacker himmel på bild! Kram o trevlig helg! Angelnrone♥
Angelnrone