DET FINASTE JAG HAR I MITT LIV - ÄR DU!♥♥♥

Dessa underbara ord vill jag tillägna min Älskade Dotter Emily!
Hon har gett mig så mycket glädje på min väg genom Livet! 
Hon har gjort mig till en Lycklig Mamma o Mormor o alltid varit min bästa vän och någon man kan lita på till 110%!
Allt det och mer därtill gör, att jag faktiskt orkat gå vidare i svåra stunder! 
Jag är lyckligt lottad att ha en verklig Ängel vid min sida♥★
Massa goa Kramisar med Kärlek till just Dig min underbara Dotter -Tack för att just Du finns och för att Du har ett så stort Hjärta som värnar om så många! Jag önskar att jag hade kunnat plocka ner Himlen o Stjärnorna till Dig, för det är du värd!
DU är sååå...Värdefull en Underbar Medmänniska o en sann, ärlig o lojal Vän!
Puss Mamsen
 

 
#1 - - Tess:

Hej Angel, Åh angel detta är nog det finaste jag har läst på väldigt länge, du är en så kärleksfull och fin människa, massa goa kärlekskramar till dig från mig..


Svar: Tack min rara vän vilka värmande ord jag blir rörd!Det är ju så att det finaste jag har är ju - min Dotter hon är glädjen i mitt LIV o den som gör att jag orkar kämpa på -Jag Älskar henne väldigt mycket!!!
Massa goa kramar med Kärlek till dig med! Angel♥☆
Angelnrone