”JAG ÄR SÅÅÅÅ SJUK SÄNGLIGGANDES...!”

Gomorron kära följare!
Tyvärr har jag blivit rejält sjuk Sängliggandes med feber på 39,5 trots Alvedon! En huvudvärk som heter duga, outhärdlig värk i fingrar ocg fötter och jag kan knappt gå!
Har haft både Läkarbilen här, ambulans och varit på sjukhus och INGEN vet vad det är!!
Jag har mina misstankar satt ju på VC för lite sen bland alla som hostade o likadant hos tandläkaren där satt två män och hostade rätt ut i luften. Eftersom jag är väldigt infektionskänslig nu när ja går på min cancerbehandling så behövs det inte så mycket!!
 
Jag tror aldrig att jag har varit så här sjuk nån gång! Och det säger inte lite😢🥵🥺👎
Så jag orkar inte skriva nåt mer härinne på ett tag!
Jag ber er som kan healing att skicka mig jag behöver massor just nu 🙏 tack!
 
ta hand om 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Angelnrone
 
 
 
#1 - - Tess :

Hej fina. åh så himla jobbigt, jag ber att du snart mår bättre, sänder massa krya på kramar 💜💜💜

Svar: Hej min kära vän blir ett kort svart Kom in till sjukhuset med ambulans häromdagen som väl var med en sänka på 300 o feber på 40 gr Ligger på avdelning under översikt o massor med antibiotika o massor med undersökningar är såå trött. Tack för krya på kram💜💜✊🍀
Angelnrone

#2 - - Anonym:

😇🐥skickar ljus och healing till dig nu❤️🙏✨all styrka friskhet över dig.

Svar: Åh tack så hjärtligt du kära Anonym🙏Det tar jag tacksamt emot från mitt ❤️
Jag behöver massor för att tillfriskna så rart🙏 Jag önskar dig en trevlig Påsk 🐥🐣🐥 Kram och Kärlek
Jag går igenom en tuff pärs nu o nätterna är sömnlösa än så länge...Tack än en gång✊🍀🙏☀️
Angelnrone