”HJÄLP JAG HAR FÅTT CANCER...”!

 
 
 
 
Gokväll kära följare...💔
 
Ja, så är det, jag o sambon var hos läkaren idag o fick beskedet! Biopsin visade att det var elakartad cancer "fuck You"...!!👎
 
Jag tar aldrig det ordet i min mun annars men idag brast det!
 

Så... nu rullar det på med prover och mera prover  operationer ja ev. blir det 2 på kort tid! Strålning o cytostatika o mitt långa hår kanske försvinner! Ja ibland blir inte Livet som man hade tänkt sig tyvärr...
Jag får samma goda råd som jag har gett till andra "tänk positivt", javisst lättare sagt än gjort - då kommer ångesten och tårarna och så har man plötsligt glömt att tänka positivt!
 
Läkaren sa till mig det är faktiskt tillåtet att gråta...!
 
 
 
Den här bilden tog jag på hemvägen från Helsingborgs Lasarett idag!
Och nog får jag en liten tanke att det fanns ett hopp nånstans däruppe!
Mitt i alla molnen lyste det från ingenstans och det var säkert för mig...! Tack!
 
Jag ska inte bli långrandig - ville bara berätta att det tar en lite längre tid innan jag orkar skriva något härinne!! Givetvis går jag in o kikar nån gång o besvarar ev.kommentarer. Först hade jag tänkt att ni skulle få hänga med på min "nya resa", men jag orkar faktiskt inte sorry!
 
 
Tills vi ses igen ta hand om er o Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Till ALLA er som har hört av er till mig de här dagarna och till min härliga familj sänder jag en STOR KRAM med massor av KÄRLEK!
 
TACK KÄRA NI ALLA 
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 
 
"Det är bättre att bry sig, våga ge en kram - än att gå omvägar eller fundera i tysto!"
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Söta fina kompis. Sänder alla goda tankar till dig, och håller alla tår och fingrar. MÅNGA KRAMAR

Svar: TACK min söta rara Kompis❣️Tack för peppande rara tankar, tår o fingrar gulliga du💕 Tack för att du finns🌹 Fina..tack för ditt rara besök häromdagen alltid lika kul med besök speciellt nu betyder det extra mycket🙏 Kramisar🙅‍♀️💜💕✊🍀
Angelnrone

#2 - - Tess :

Underbara angel, vilken kämpe du är, du kommer fixa detta. Sänder dig ljus och kärlek, du som är en sådan fin medmänniska, du är värd det bästa och sänder massa böner❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Svar: Hej min underbara vän!Tack fina ja även om det ibland känns tradigt så är jag både tvungen! Jag har nåt fint som ligger mig varmt om hjärtat värt att kämpa för🥰🥰🐶 Tack jag ska, jag vill o jag kan fixa det❣️ Tankens kraft...Tack vad rart skrivet o jag vet ju att du menar det💕Tack för tankar, ljus och kärlek 🌹 o för dina böner🙏🙏 Tack för ditt rara besök idag med nya frallor, vacker blomma o en hjärtekartong fylld med nougathjärtan❤️ Vännen...tack för du finns💕 Kramisar 🙅‍♀️💜✊🍀🤗
Angelnrone