”ÄNGLARNA VISAR MIG VÄGEN...!”

 
Ja exakt så är det...🌟
 
Imorse när jag vaknade skulle jag stänga av min väckning på mobilen. Då ser jag att en tid lagts in men inte av mig!
 
17.51.....
 
Jag visste att jag inte hade lagt in en sådan konstig tid, så jag tänkte att det måste vara ett tecken från mina underbara Änglar som finns hos mig varje dag på min Mediala resa!
 
Änglanummer 17.51 uppmuntrar mig att göra djärva val o förändringar i mitt Liv, eftersom det är dags att fokusera på min personliga Andlighet o Livsändamål o fortsätta mitt sanna Själsuppdrag utan ytterligare försening.
Änglarna ber mig ta kontakt med dem om jag känner mig rädd eller tvivlar på min väg.
 
Änglanummer 1751 är ett meddelande om att jag är en kraftfull ”varelse”! Och p.g.a. de senaste livsförändringarna, växer jag nu starkare när det gäller Andlig medvetenhet o Utveckling!
De berättar också att jag har arbetat hängivet för att höja mitt Medvetande o göra nödvändiga o positiva förändringar i Mitt Liv❣️
Änglarna ber mig att fortsätta på min nuvarande väg o de vill att jag ska veta att jag omges, stöds o Gudomligt Guidas varje steg på vägen. 
 
Änglanummer 1751 uppmuntrar mig att gå vidare när det gäller att sträva efter mina verkliga lidanden o syften. 
Sedan är det upp till mig att skapa o manifestera mitt önskade Liv o Livsstil🌹🌟
 
Visst är det Magiskt att man kan få hjälp av sina Änglar på Livets väg o som i mitt fall på Min Mediala resa🌟
 
Jag fick för en stund sedan ett tecken till på ett märkligt sätt, men detta skriver jag om imorgon.....🕯🖌
 
Glöm inte att sprida Kärlek o ni får Kärlek tillbaka ❤️
Ge ett leende från hjärtat menat till någon du möter, det kan göra skillnad🤗
Och... glöm inte bort att ta hand om dig själv❣️Det finns bara en Du 🌹
 
Jag skickar en sån här rar till er alla som kikar in på min kärleksfulla blogg ❤️
 
 
Bilden har jag lånat från nätet! Sååå mycket Kärlek❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - TESS :

Hej fina Angel. Vilka vackra budskap från änglarna, så vacker allt var. Jag för också se till att bli mer vaksom på dessa fina änglanummer. Kramar i massor från Tess

Svar: Hej fina!Ja visst var de vackra! Ja håll utkik, för de kan dyka upp när man minst anar det:)
Kramar i massor tillbaka till dig vännen.
Angelnrone