”SKAPARLUSTEN SPRUDAR...!”

 
 
Tjingeling alla härliga följare 🤗
 
Grått o trist väder ute så då börjar det "spritta" i mina fingrar med artros!
Lite "gymnastik" skadar inte, fast känns det gör det!
Men när jag väl gjort alla mina kreationer o ser hur fina de har blivit, så vill jag ju bara göra mer ❣️
Idag vill jag gärna visa er vad jag har åstadkommit de senaste dagarna, förutom alla mina magiska Änglar och andra smycken.

🌾🌺🌾🌺🌾🌺🌾
 
 

 
En kudde till mitt minsta barnbarn Eyla med texten "MORMORS PRINSESSA", Prinsesskronor o Hjärtan. 

(mönster till bokstäverna hittar ni på Bautawish sida)
 
 
En beställning på mössa till min fina vän Thereses pojke Love!
 
🌾🌺🌾🌺🌾🌺🌾
 
Om ni gillar mina alster så vore det skoj med en liten kommentar👍

 
Jag önskar er alla en fin fortsatt torsdag 🙅‍♀️
Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka❣️

🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Tyvärr strular Blogg.se igen när man lägger in bilder! Det går inte att vända de rätt Sorry!
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel. Wow vad duktig du, så fin mössa till Love längtar verkligen till han kan ha den på sig, så fint att hans namn står på mössan också, jätte fin kudde till mormors lilla älskling den kommer hon bli glad för 💜💜💜💜 Ha en fin helg fina angel, kramar i massor från Tess och Love

Svar: Hejsan TESS!Tack vad kul att du gillar den och det finns bara en så han är ensam om den☺ Ja det vet jag att Eyla kommer bli💕Hon älskar rosa o hon är ju Mormors Prinsessa👗👑
Jag önskar er med en trevlig helg Kramisar i massor till dig o Love med💜💜💜
Angelnrone

#2 - - Carina :

Finaste angel, utan beskrivning trollar du fram den ena efter den handarbetet. Det blir till de sötaste koftor, mössor o roliga mysdjur o mkt annat gulligt. Fantastiska du 🥰. 👏❤️
Kramisar från mej din väninna Carina

Svar: Tack finaste vännen Carina ❤️ Vad rart skrivet jag älskar ju göra saker med händerna🤗 Barnbarnen älskar när jag har gjort nåt nytt till dem, men att sticka blir för tungt just nu så det blir virkat istället. Tack så jättemycket kul att du gillar det jag gör. Jag vet att du med gör fina saker till dina små barnbarn det är ju det bästa vi har❤️❤️❤️🙏 Du gjorde mig glad🤗kramisar 💜
Angelnrone