”MIN SPÄNNANDE VARDAG...!”

 Gomiddag alla goa följare 🌞
 
Ja då kom det så de första "snöflingorna" idag. 2 minuter efter lyste Solen så vackert. Är vintern på ingång kanske? Det hoppas jag verkligen inte den får allt vänta tills Julafton! Jag har fallit så många gånger då det har blivit halt o kasigt av snön, så jag är nöjd om den visar sig på Julafton då är det liksom Jul
🎄☃️❄️

 

Nu märks det att att "något " är på G!
Det har visat sig genom olika tecken både dagar o nätter.
Häromnatten sov jag inte en sekund, var gång jag blundade såg jag stora bollar (typ orber) fast mycket starkare i färgerna grönt, blått o lilarosa! De flög fram och tillbaka ovanför min säng det var magiskt o så gudomligt vackra. Vid ett tillfälle satt jag o skulle ta på mig kläderna då plötsligt allt bara stannade. Framför mig virvlade något rökliknande fram o tillbaka framför mig och jag kunde inget annat än att sitta still o ta in detta magiska...!
För bara en stund sedan när jag satt framför Tv:n o fikade, var det som om åskan lät o något lyste upp hela mig o platsen jag satt på - ett vitt kraftigt sken! Det varade ca 30 sekunder sedan var det borta. Då fick jag samma känsla av att bara sitta still o betrakta Wow så mäktigt!
 Kanske är det snart dags för lite hälsningar från andra sidan, det känns liksom i luften...!
Svårt att koncentrera mig, huvudvärk o det finns faktiskt de som nyps för att få kontakt med mig. Det kan även vara så att om jag håller på med något, som häromdan när jag gjorde ett armband, så föll pärlorna från min hand o ner på golvet. Jag förstod att någon hade bråttom att få kontakt med mig och tyckte att armbandet kunde vänta. Men någon hade beställt det så jag behövde få det klart. Jag fick be hen komma tillbaka när jag hade lite mer tid. Jag hörde ett fräsande o tunga steg som ledde upp till ovanvåningen.
Ja det har verkligen hänt saker här, så jag har bestämt mig för att släppa igenom lite hälsningar snart, till de som har sina nära o kära på andra sidan 😇🙏💜
 
Så kära alla håll utkik🌟

 

Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka ❤️

Ta hand om dig själv också - det finns bara en DU!



Kramisar i Ljus och Kärlek 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟