”HÄRLIGT MED SPONTANBESÖK...!”

Gokväll alla härliga Medmänniskor!
 
Tänk er att man väcks på morgonen av att mobilen ringer o så hör man en vänlig röst - hjärtat är du hemma? Jag o Love tänkte titta förbi på en fika vi är hos dig om 10 min o vi har köpt frallor med!
Ja det är en av mina goaste vänner Tess, det var precis i en stund när jag som mest behövde det o jag blev såå glad!
 
När Tess o Love kommer då brukar mina busiga vilsna själar visa sig extra mycket! Lille Love han tittar sig runtomkring o ser någon som han skrattar hjärtligt åt 😇
Tess tycker också det är spännande när ”någon” visar sig just då!
Det var en lång stund när en väldigt gammal telefon ringde på ovanvåningen nånstans o lite andliga avtryck på fotona jag tog!
 
Plötsligt ringer min lilla Prinsessa Eyla på snapshat o hon pratar med både Tess o Love o Eyla kan också se dessa själar från andra sidan. Så nu hoppas vi på lite sol så Eyla o Love kan få bada i poolen. Mina barnbarn älskar bebisar! O kanske min dotter Emy med kommer så vi kan ha en riktigt trevlig fika i solen vid poolen 🌞❣️
 
 
Mina vackra töser Emy o Eyla💞
 
  
 
Tess o Love 🤱🏻
 
Ja så kul när nån kommer på spontant besök🙏Tack goa ni båda!
Så nu väntar vi på the Sun 🌞
så vi kan ses allesammans!
 
🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺
 
Jag är så Tacksam för LIVET!
Ju mer jag har gått igenom ju starkare har jag blivit!
Men nu vill jag helst av allt att få njuta av allt vackert o alla fina nära o kära o mina fina vänner ❣️❣️
Så kära ni alla Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka - jag vet ❤️
Och  glöm inte ta hand om dig själv - det finns bara en av just dig❣️
Trevlig Kristihimmelsfärdsdag...
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Hälsningar från ett regnigt Skåne...
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej fina angel. Tack för ett mycket trevligt fikastund, det var kul och mysig stund med inslag av andligt. Jag håller med dig om telefonen vi hörde ringa, en gammal telefon lät det som. Love hälsar och tackar och jätte mycket. wow, så fina foton, så fina vi är alla. Bilden på din dotter och Eyla var jätte fin. kramisar

Svar: Hej Fina!Tack det var så mysigt med ert rara besök o tack f goa frallor o den lilla växten🙏Ja den gamla telefonen ringde igår kväll igen mycket märkligt! Ja ni är alla så fina på fotona jättefina. Love ser nästan ut att springa bort till mig go o glad🧢👍 han är en kopia av dig fina💜Tack ja mina töser är söta o det kortet finns så mycket kärlek i. Kramisar i massor till söta dig o lille söte Love💜💙
Angelnrone