”DAGENS TÄNKVÄRDA ORD...!”

Obs! Bilden är min egen o får inte kopieras!
Trevlig söndag!
Sprid Kärlek o var snäll mot dig själv
 
❤️🌹❤️
 
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 Idag har vår lilla Prinsessa varit här o badat i poolen för första gången i år. Vilken liten söt fisk Det underbaraste som finns!
O i eftermiddags fick jag ett underbart fotocollage från min födelsedag igår av min dotter. Så glad jag blev så kärleksfullt o mysigt! Tack kära Emy p&k💕😘💜🙅‍♀️
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej fina angel.
Wow vilken kärlek i fotona, så glad man blir i hjärtat av collaget. Vackra blommor också, ni strållar. =)
Kramar i massor från Tess

Svar: Tack rara Tess!Ja tack visst var det! Så härligt att höra att du med såg denna så mysiga Kärlek blev så glad! Tack ja blommorna var jättevackra svärsonen valde dem! Han ger alltid min dotter så vackra buketter! Tack fina vännen! Kramisar tillbaka i massor
Angelnrone