”UNDERBARASTE HELGEN PÅ LÄNGE”!

Gomiddag alla goa Medmänniskor!
Vilken härlig helg!!
På lördagen var jag o Grabbarna E på Youmph och det var så kul! 2 hela timmar med fikatime emellan.
Jag hade bästa utsiktsplatsen från Fiket, men var o tog lite film o videos emellanåt! Den stora grabben gillar Parkour och den yngste gillar gymnastiska volter o handstående så himla duktiga båda två. Och småtjejerna skockades kring de båda grabbsen🥰 så gulligt👍
 
 
 
Ja ni förstår säkert hur mysigt vi hade  Wow tack mina små Prinsar -gulliga ni båda💙💙😍❣️
 
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
 
På söndagen kom vår lilla Sessa!
Alltid lika mysigt o skojigt👸🎀❣️
Igår fick jag agera ”Robot” medan hon körde mig runt med hjälp av en fjärrkontroll bl.a. Denna lilla söta 4-åring älskar att sjunga, dansa o spela på mormors instrument💖 Det skulle inte förvåna mig om det är en framtida liten artist! Hon sjunger felfritt en av Marshmallows låtar o gestar till hon pratar perfekt engelska🎀👸💖 Och så älskar hon Nutella😋
 
 
Älskade lilla tös! 
 
 
Jag skulle lagt ut en Video där denna lilla tjej ”showar”, men tyvär gick det inte så synd hon är verkligen duktig!
Tack för en underbar helg mina sötnosar💖💙💙
Och Tack kära Emy för denna lilla söta blomma så gulligt😘❣️
Detta är det bästa i Livet ❤️❤️❤️
 
 
Så kära alla sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka - jag vet❣️
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej angel. Vilke härlig helg med barnbarnen, såg härligt ut.==)
kram från Tess och Love

Svar: Hejsan Tess! Ja det var verkligen två jättemysiga dagar med det bästa som hänt mig Barnbarnen. Jag njuter av dem varje sekund! Ha en fin onsdag Kramar till dig o Love
Angelnrone