”ETT GOTT SLUT PÅ 2019 - OCH ETT RIKTIGT GOTT ÅR 2020...!”

 
 
Till er alla kära följare o till er goa Medmänniskor!

🥳❤️🥰🌟❤️🥳
 
Jag vill önska er ett riktigt Gott Nytt År❣️

Tro på er själva.
Sätt mål.
Välj dina vänner med omsorg!!
Välj Positiv Energi!
Välj att ta hand om dig själv med, det finns bara en Du!
LEV DIN DRÖM 🌹
 och som vanligt -
SPRID KÄRLEK OCH NI FÅR KÄRLEK TILLBAKA ❤️

Som ni alla vet,  väntar jag på ett tufft besked och som om det inte vore nog, så vaknar jag inatt o kan knappt gå, sitta eller ligga!! Jag har sååå ont!
 
 
Men jag tänker inte ge mig - jag är en kämpe💪
Jag tänker inte låta Nyårsafton bli fördärvad! Så här tänker jag o mannen äta lite gott på tu man hand! Det är så skönt att slippa stökiga fester med allt vad det innebär... 
Jag är inte bitter utan jag är tacksam för Livet trots allt!
 

Tankar som dyker upp i dagsläget är, hur mycket jag har gjort för mina föräldrar när de var i Livet ❤️❤️
För nära o kära 🥰🥰
Vänner o de som har behövt min hjälp!
Tyvärr känner jag att jag måste ta en paus o just ta hand om mig själv ett tag ✊🍀✊💪🍀❣️



Kika gärna in då o då, för rätt som det är så är jag tillbaka igen på min varma o kärleksfulla blogg ❤️🤗
 
Sååå glad jag hade blivit för en hälsning i kommentarer eller på annat sätt, det stärker mig att orka 🙏🙅‍♀️💜
 
Ta hand om er alla så länge❣️

Kramisar i Ljus o Kärlek ❤️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
OBS! En felstavning i svar på en rar kommentar sorry o det går inte att ändra här! Ska inte stå "Kulturgränser" utan Kirurgläkare!! Ber om ursäkt för det!
#1 - - Tesss:

Hej fina angel. Önskar även dig allt gott, sänder massa kramar till dig,du är som du säger en kämpe, beundrar verkligen din styrka, kramar från Tess

Svar: Hej rara Tess!Tack kära du, ja jag har fått.lära mig kämpa när livet har varit tufft... Jag har ju haft otur att falla o min kropp har fått ta en hel del del på sistone av olika sjukdomar. Biopsin, ultraljud o mammografin.är gjort häromdan o jag fick tid direkt till kulturgränser som vi ska träffa om några dagar. Så väntan är ju tuff, speciellt när de hittade flera st i bägge brösten...
Tack fina för att du beundrar min styrkan, men även jag kan "försvinna lite i.Min egen lilla värld" när sådant här händer. Sänder en massa goa Kramisar från mitt hjärta💝💜🍀✊👼
Angelnrone