”KREATIVT O LITE TÄNKVÄRDA ORD...!”

Tjingeling alla underbara Medmänniskor o Följare 🤗
 
De senaste dagarna har det varit sååå varmt o kvavt att jag knappt orkat gå ut, inte ens på altanen där har formligen getingarna hittat sitt favoritställe 🐝🐝!
Eftersom jag är allergisk mot getingstick, så valde jag att hålla mig inomhus... lite svalare med hjälp av den stora fläkten 👍
 
🌸🌺🌸🌺🌸
 
Så det blev till att baka lite Regnbågsmuffins till Lillprinsens 8 - Årsdag den 1 September! Vi skulle baka dem tillsammans när han var o hälsade på för nån helg sen. Men vi hade så mycket annat kul att hitta på, så det blev bara inte av!
 
”Mormors Regnbågsmuffins”
 
 
 
Läckra eller hur 😋❣️
Och jag var o lämnade dem igår, gissa om alla 3 barnbarnen blev glada!  Mamma fick frysa in dem, så att lille Viggo får bjuda alla på dem på kalaset!
Vi får passa på att fira båda våra Prinsar när vi kommer hem! Storebror vår store Prins Liam fyller 10 år den 7 September!
 
Tiden går snabbt när man ser på Barnbarnen, fast man inte själv känner sig så gammal inombords - typ 40 år 😇
Men kroppsligt (artros o fibromyalgi) i kroppen, så är det tufft ibland! När man plötsligt inte kan göra det man brukar längre!
 
Som Medial förstärks ju Gåvan av ”trauman” som det här med min värk, på så vis har det ju i alla fall nåt gott med sig 🙏
Var gång jag ger Andlig Vägledning o rensar hus från vilsna själar o hjälper människor som ber om min hjälp, så får jag energi tillbaka det jag har gett till de som har behövt min hjälp o tröst får jag som ny energi!
Min värk har varit lite tuff den senaste tiden så t o m min sambo reagerade...!
Han beställde en resa till värme o salta bad som är toppen för just värk!
Gulliga han omtänksam o är lyhörd för hur jag mår så fint ❤️
 
 
 
Det känns skönt att komma bort  o se lite nya vyer efter så många vilsna Själar som har besökt mig de senaste veckorna. 
Jag kommer att berätta lite senare om allt det Andliga som har hänt i vårt hus och även lämna lite budskap 🙏😇
De vilsna Själarna är givetvis välkomna hos mig, men när de är så många o intensiva så behöver man få lite distans ett tag så man inte tar ut sig helt!
Jag önskar er alla underbara som kikar in en fortsatt fin torsdag 🤗
O som vanligt - Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka 🌹
Ge det där leendet från hjärtat till nån som du möter - det kan göra skillnad!
Men...glöm inte bort att ta hand om Dig själv - det finns bara en Du ❣️
 
Jag blev så glad häromdan, när jag såg hur många följare jag har även från olika länder så kul ❤️
Det skulle vara jättekul att få en liten hälsning i kommentarer! 
Uppskattas verkligen!
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - TESS:

Hej fina angel. Så goda muffinsen såg ut, blev enormt sugen på att smaka, hihi.
Förstår att värken måste vara jobbig men du kämpar verkligen på och vad glad jag blev att ni ska resa ( hade mer än gärna följt med). HA en underbar resa, ni kommer få det underbart. Sänder massa kärlekskramar

Svar: Hej raraste vännen!Ja de var riktigt mumsiga :) jag lovar att baka sådana nästa gång vi ses hihi!
Ja jag brukar inte klaga men den här värken är inte "nådig", man kan kanske vänja sig lite grann med det onda, men att rörligheten tas ifrån mig så mycket det har jag svårt att fixa ibland! Tack ja du ser ju om nån hur jag kämpar och jag är ju inte en person som ger upp bara så där! Ja det ska bli jättekul har mediterat massor för min flygrädsla, men har bett mina underbara Änglar att vara med! Ok jag får väl göra plats i handbagaget då hihi...!
.Tack goa vännen! Kärlekskramisar tillbaka krama lille Love från mig också o hälsa Andy
Angelnrone