”VÄLKOMNA TILL MIN VÄRLD..!”

 
Gokväll alla kära följare o Medmänniskor!
 
 
 
Jag har inte mått så bra den här veckan, därför har jag inte skrivit så mycket härinne. Jag vaknade i måndags morse o kände som om jag hade en tennisboll i halsen. Läkaren sa att halsmandlarna satt så tätt inpå varandra o jag hade inte mycket plats att andas med!
 Astman gjorde ju inte saken bättre. Så... nu går jag på antibiotika och hoppas på att det snart ska gå över🙏
 
Denna veckan verkar det som om Änglarna peppat mig så mycket de bara kan, för så många gånger siffrorna 0707 dykt upp på olika ställen o klockslag ger mig bevis på  det jag älskar att göra!
 
Änglanummer 0707  är ett budskap att jag förtjänar utmärkelser för det mentala, andliga och fysiska arbetet jag har gjort i mitt liv! De menar också att jag hjälper mig själv och många andra, med mina nuvarande Livsval och handlingar. De säger att jag uppskattas, uppmuntras och stöds av Änglarna och Andliga riket. De ber mig fortsätta mitt stora arbete och skina med mitt starka ljus😇
 
Det värmer mitt ❤️ Och Själ!
 
 
Jag kommer att lägga ut lite nya budskap från Andra sidan Regnbågen  alldeles snart. Det är en del som pockar på o gärna vill lämna en hälsning till sina nära o kära...!
 
Tills dess glöm inte att sprida Kärlek och du får Kärlek tillbaka - jag vet ❤️
Ge ett leende, säg något vackert eller varför inte ge en kram till någon som behöver det - det kan göra skillnad! 
 
Nu önskar jag er alla en härlig helg!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Therese:

Hej vackra angel. Hoppas du mår bättre nu och att det känns bättre i halsen. Häftigt med änglanummer 0707, det var verkligen ett budskap som stämmer på dig. massa goa kramar från Tess och en liten Love som sitter i min famn=))))

Svar: Hej min sköna!Tack det går framåt antibiotikan gör nytta så nu kan jag svälja det mesta även om det är lite trångt ibland! Igår fick jag kärt besök av Viggo o Eyla o jag o morfar blev bjudna på "party" här hemma. De är ju så kreativa 😇💫💝💚🎶🎹 Viggo var DJ och så sjöng både Viggo o Eyla en låt på engelska o dansade😊 Tänk vad barn kan göra av det lilla💝💚😉👍Tack vad rar du är jag kände igen mig på det mesta😘 Skickar en stor solig kram till dig o lille söte Love - See You soon!
Angelnrone