”VIKTIGT MEDDELANDE!”

Gokväll kära följare!
 
Jag känner nu att jag tar en paus härinne, tills jag får mer ork!
Jag älskar min blogg o jag vet att jag peppar många här o det värmer mitt hjärta❣️
 
Det är nämligen så som jag skrev för lite sedan, att jag får väldigt obehagliga mejl med sexkaraktär! Just nu fick jag ett hotmejl!
Jag vet att det finns en kvinna på en kontaktsida med sådan karaktär hon kommer från Gävle o jag bor i Skåne!! Hon använder sig av samma namn som jag Angelnrone...flera år efter att jag hade startat min härliga blogg!
Tyvärr tar dessa mejl inte slut, utan fortsätter o nu med ett hot som är fruktansvärt! 
Jag vill bara säga från mitt hjärta att vi är INTE samma person vi har inte ens samma intresse!
Imorgon kommer jag att kolla upp IP-numret o ta kontakt med min tidigare arbetsplats som kan hjälpa mig vidare med detta!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Jag är inte den som låter andra styra mitt liv, men när sådana hot kommer o utan anledning, så känner jag för att göra ”det jag är bäst på” att hjälpa mina Medmänniskor🙏💜
 
Så bloggen får vila ett tag...tyvärr!
Jag kommer tillbaka när jag har smält detta o hämtat ny energi!
 
Sov så gott alla o glöm inte att sprida Kärlek❤️
Ge ett leende inifrån till någon som behöver det!
 
 
Bilden är min egen o får EJ kopieras!