”UNDERLIGA SAKER HAR HÄNT SISTA TIDEN”!

Gokväll kära följare o Medmänniskor!
 
Ja, jag utlovade ju för lite sedan vad som händer under min mediala resa...
Här kommer lite axplock så här strax innan bedtime!
 
För lite sedan hörde jag en mansröst en ilsken sådan som bröt på finska. Han viskade mitt namn vid 3-tiden på natten flera gånger i rad! Det lät som om det kom under sängen. Jag är ju ganska van vid det här laget, men den här mannen har jag känt av ganska länge från o till. En av mina fina vänner har också hört hans hesa o elaka röst o hur han bankar o håller på. Han älskar att möblera om på ovanvåningen, som väl är det än så länge bara på dagtid som han rumsterar om däruppe!
Jag var sååå trött på morgonen o orkade liksom knappt gå ur sängen. Jag hade en sådan sveda på både ryggen, magen o höger arm. Jag tittade i spegeln och såg att något/någon hade rivit mig! På armen såg det ut som djurklor 4 st revor 1 DM - långa! 
Jag har blivit riven på natten för något år sedan, men det var så illa att jag fick uppsöka vårdcentralen...
 
 
 
 
Samma natt såg jag något virvla förbi vår säng, så jag tog fram mobilen o lyckades fånga denna spännande bild!
 
 
Och jag lovar det var iskallt runt mig där jag sover!!
 
Jag har ganska svårt att sova sedan ett tag tillbaka, så jag brukar kika lite på TV tills jag blir trött. Då brukar jag se stora prickar i färgerna blått och grönt. Ibland ligger de i rad från hörna till hörna o ibland håller de sig kvar en liten stund. TV:n ligger ju på en väldigt känslig o mottaglig frekvens när det gäller det mediala! Jag har visat TV-bilder tidigare men dessa 2 här blev jag väldigt konfunderad över!
 
 
 
Ibland händer att mobilen tar ”egna” foton...
Det hör till saken att man måste öppna den med kod!!
 
 
 
 
Denna sista bilden blir jag inte klok på???
Jag satt vid datorn o mobilen låg bredvid, när det plötsligt blixtrar till ingen har lyft upp den så det här förstår jag verkligen inte!
 
Den här mannen som är här är säkert kaffetokig, för jag stänger alltid av kaffekokaren när jag går min dagliga runda i naturen! Men...de tre sista gångerna när jag kommit tillbaka hem igen, så har det stått en nästan tom kanna på och kaffekokaren har varit påslagen!? Så nu tar jag av kontakten var gång jag går hemifrån! Ja detta är bara en liten liten del av min vardag just nu, jag kommer att berätta lite mer snart igen!
 
Lite märkligt ibland, som nyss t.ex. jag hörde att någon var uppe o gick! Jag frågade sambon om det var han men fick inget svar. Så hördes det igen så jag frågade jag igen om det var han o då svarade ”han” Javisst... det är bara det att han sover som en stock. Så nog kan mina husspöken spela mig ett spratt då o då!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Sweet Dreams o Take Care
Angelnrone
 
 

 
#1 - - Therese:

Hej finaste angel.
Spännande att läsa om dina andliga upplevelser, dock väldigt läskigt med rivmärkena, förstår att det måste kännas obehagligt.
Jag har ju varit hos dig och hört den busiga manen på ovanvåningen.
kramar i massor från Tess

Svar: Hejsan Tess!Härligt att höra att du tycker om det jag skriver om min mediala resa...Ja det var riktigt läskigt faktiskt o ont gjorde det en konstig smärta! Ja du har ju det så där har han hållit på nu ett tag med nya bus för att få min uppmärksamhet. De brukar som tur är inte vara så närgångna o så länge! Sitter uppe som du ser länge för att be honom att lämna mig ifred inatt, så att jag får sova gott åtminstone en natt!Kramelikram finaste vännen💕😴🐑🐑🐑🐑
Angelnrone