”HEJ BLOGGEN - JAG ÄR TILLBAKA...”!

 
 
Hej alla härliga Medmänniskor och Följare!
 
Ja nu är jag tillbaka på ”banan” igen 🧚🏻‍♀️
Tyvärr går det inte att ta bort dessa ”hackers” för gott,  men man kan ta bort dem o trycka på - Spam! Dock kom de hemska sexförslagen på min mejl, så även ett hot som var obehagligt! Dessa hemska mejl och hot visade sig senare, att både några av mina fina vänner också hade fått samma på sin mejl o jag har hört att fler har fått dem! 
Så de hade inte något med min fina blogg att göra💜
 
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
 
Välkomna tillbaka alla!
 
 
 
 Bilderna är tagna idag på väg från Helsingborg, i 12 graders värme o med en himmel så magisk o en sol som lyste så vackert 🌞
Jag kommer att uppdatera lite Mediala o Andliga händelser i min Magiska vardag i veckan, så håll utkik💜
Men nu ska jag förbereda mig inför en sittning imorgon, så jag önskar er alla en fin fortsatt kväll och morgondag🙏
 
Kramisar i Massor!
Glöm inte sprida Kärlek och du får Kärlek tillbaka❤️
Och ge det där lilla leendet från hjärtat till någon som behöver det - det kan göra skillnad💜