”UNDERBARA ÄNGLAR...!”

Gokväll alla goa följare🙋‍♀️
 
Så var då den tuffa undersökningen äntligen över!
Många sömnlösa nätter, oro och 24 timmars fasta med en vätska som inte smakade gott! Den skulle sväljas snabbt var 15:e minut i några timmar, dock kände jag ingen hunger utan var enbart ledsen i fm.
 
Jag möttes av en käck o helt underbar läkare o sjuksköterska som var syster till Erik Saade. Underbara ni båda tack för ert duktiga jobb o empati för min rädsla, 
som ni båda snabbt fick mig att komma över och att t o m skratta!
Den lugnande sprutan fick mig att slappna av lite...
 
Efteråt tyckte jag att jag var värd en ny liten Ängel! Jag kände mig omhuldad av många Änglar som gav mig kraft, mod o styrka Tack kära ni!
Så det blev denna lilla rara Ängel som låg i ett par Änglavingar...🙏
 
 
Visst är den fin❤️
Ikväll har vi suttit ute till sent o lyssnat till fåglarnas sång o jag har äntligen kunnat slappna av.
 
 
Sov så gott 
och
glöm inte sprida Kärlek o du får Kärlek tillbaka❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Vilken lycka att komma till "rätt" personer i en sån tradig undersökning. Din lilla nya ängel är underbart fin!
Och vilken magisk bild du lyckats ta!
Ha en bra lördag och söndag, hoppas att helgen blir bra!

Svar: Hejsan Ann-Marie!Ja det var det verkligen, det gjorde att obehaget vände till några roliga skratt istället så det blev bra till slut! Ängeln är jag så glad för, det är ju ett litet minne från den dagen och Änglarna var med mig👼👼Tack snälla vad kul att du med tycker om den👍💜
Sorry för sent svar, men bättre sent än aldrig! Jag får önska dig en fin vecka Take Care kramar till dig 💕💜
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina angel, vad underbart att läsa detta inlägg, bra jobbat av dig och vilken fin personal som tog hand om dig och tala inte om alla änglar runt dig, så fantastiskt att höra.
Jag sänder massa kramar och hoppas du haft en fin helg, kramar i massor från Tess

Svar: Hejsan o tack min fina vän🙏Ja det betydde mycket när man förstår o har empati. Jag är glad att det är över👍Änglarna gav mig massor med styrka o det är jag och tacksam för💪 Tack fina för kramar o helgen var ganska bra! Liam var här på söndags e.m. Alltid lika mysigt han är ju ett riktigt Solsken🌞Jag hoppas er helg med varit bra och att ni har hittat en bil idag👍Kramisar i massor🙅‍♀️💜🙋‍♀️
Angelnrone