”BESÖK AV EN FIN VÄN...”

Tjingeling alla goa Medmänniskor!
🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱
Igår fick jag långbesök av en fin vän Tess som kom med nya frallor o en underbar blomsterkreation i förskott, jag fyller ju år imorgon den 18 Maj🎉
 
Jag hade gjort ett mor o barnsmycke till henne med ett citat ”Gjord av Kärlek”!
Ja jag hade lagt ner mkt Kärlek på smycket för jag har följt henne genom mycket kämpande för att bli gravid! Vilken resa hon har gått igenom, nu är det snart dags för henne att möta sitt lilla Mirakel som givetvis också är gjord av just Kärlek❣️Jag gläds med henne, för jag fick också längta länge tills min underbara dotter kom till Världen💞
Lyckan man känner för ett barn går inte att beskriva i ord🙏 
 Nu har jag 3 underbara barnbarn också helt underbart vilken Lycka o Glädje o så mycket Kärlek❣️
Hon blev jätteglad för smycket som jag har välsignat🙏
En mysig dag med skratt o prat om allt möjligt, det är bara det att tiden går så snabbt när man har trevligt🤗
 
 
 
 
 
Jag är så tacksam att jag omger mig med så goa vänner!
Tack Tess för rart besök o vacker Blomma🤗
Ett tips till er alla som kikar in
Sprid KÄRLEK o du får KÄRLEK TILLBAKA❤️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Åh jag är så glad över halsbandet. strålar av glädje med det på =)
tack så otroligt mycket och tack för all styrka och hopp du gett längst vår barnlösaresa. =)
Hoppas du får en fin dag, kramar i massor från Tess och tack för en mysig dag sist. kramar