"EN HÄRLIG DAG TILLSAMMANS MED MORMORS LILLA PRINSESSA..."

 
Lilla sötaste Eyla 3 år nyss fyllda sjunger och spelar piano för Mormor🎀👌 Åh du underbara lilla tös!
Hoppas att du går i Mormors fotspår att sjunga och spela, du använde hela  registret på pianot duktig du är😘💖
 
 
Här spelar Eyla fiskespel med Morfar...
Pysslar med Mormor gör lite Elsa o Anna figurer och ett armband till Eyla med hennes namn på i olika rosa och lila pärlor som är hennes älsklingsfärger...
Och så tar hon hand om sin lilla "baby" som både pratar gråter o skrattar och som hon tar så väl hand om!
 
 
Hihi...det ska börjas i tid 😍😄
Nädå... Eyla är så mån om alla o tyckte att pojken (skyltdockan) på Väla skulle knäppa jackan så han inte frös ❤️ I affären handlade jag lite söta kläder och diadem till Eyla. Och när vi gick så charmade hon både expediten o de 2 långa köerna när hon spontant vinkade o sa bye bye o slängde en rar liten slängpuss❣️
Och på Panduro var hon väldigt fascinerad av Zoombin och visade alla i butiken hur en zoombie går o låter, men hon var inte rädd att ta hans hand...
Ja ni förstår kanske att vi har haft en superduper mysig dag med Världens goaste lilla tösabit🎀❣️
 
Trevlig fortsatt Lördag!
Kram från Angelnrone
Take Care o Sprid Kärlek
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Madeliene:

ÅH vad mysigt <3

Svar: Tack fina du vad glad jag blir!Ja du kan tro att vi hade en härlig dag tillsammans! Kul att du hittade hit till min härliga blogg:) Sänder dig en varm kram och önskar dig en fin fortsatt kväll💜
Angelnrone

#2 - - Madeliene:

svar: ha en fortsatt fin kväll du också! :)

Använder du dig utav bloglovin?

Svar: Tack igen fina du, nej det gör jag inte använder du det? Det låter spännande får kolla upp det tack för tipset:)
Angelnrone

#3 - - Madeliene:

svar: ja jag använder det! Men ingen som vill följa mig , haha! känner mig så ensam. kram

Svar: Jag ska gå in o kika lite på din blogg lite senare eller imorgon. Känn dig inte ensam kära du, har du testat att skriva dagbok? Det har jag rekommenderat de som känner sig ensamma o jag lovar ensamheten försvinner så småningom! Du kan också ta ett vanligt a4_papper o dela av det på mitten. I ena kolumnen skriver du positiva saker i ditt Liv o i den andra det negativa. Sen jämför du de båda kolumnerna var det är mest. Efter ett par dagar gör du samma sak igen och du kan tro att oftast brukar det negativa ändras till positivt! Jag ska gå in o kika på din blogg men varför så ledsen kära du? Jag ska skicka. Kraft mod och styrka till dig du kommer säkert att känna av det ganska snabbt! Kram på dig o ta hand om dig så länge/Angel
Angelnrone