"JAG BAD ANDEVÄRLDEN OM HJÄLP..."

Tjingeling alla följare o Medmänniskor!
 
Jag har den senaste tiden funderat en hel del, på saker som hänt mig på kort tid...
Som Medial har man ju både känslor o tankar precis som vilken människa som helst! 
Det har varit en del frågetecken som jag har "ältat" inom mig, utan att finna svar.
Jag har svårt med att förstå "energitjuvar", som ej heller har någon empati o förståelse.
Jag har också svårt att förstå de som inte ser skillnad på "ditt eller mitt"...
Jag tänker så här man är här och nu, varför inte göra Livet Ljust🌟
Sista tiden har jag bett om extra Vägledning, fast att jag egentligen VET vad mitt syfte är här på Jorden -
att hjälpa!
 
Så idag på morgonen drog jag precis de korten jag behövde🙏
 
 
Ja ni förstår vilken Lycka💜
Till dig som jag trodde var min fina ganska nyfunna vän som utan anledning gjorde mig så ledsen utan någon som helst orsak o till dig min egna syster som tog saker som var mina de enda minnen jag hade kvar från min barndom, jag vill bara säga att jag tror på Karma utan att på något vis mena något illa.
Det finns ett uttryck "Behandla andra som Du själv vill bli behandlad" jag lever själv efter de orden!
Jag är Medmänniska och har ett stort hjärta och älskar att hjälpa mina Medmänniskor!
Dessa 2 korten hjälpte mig en hel del på vägen, bl.a att lägga det "mörka" (sorgsna) bakom mig o låta Ljuset ta över!
Stort Tack till Andevärlden för dessa så betydelsefulla kort för mig🙏
 
Take Care o Sprid Kärlek
var snälla mot era Medmänniskor
det är aldrig för sent för ett Förlåt...
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 #Växtkärlek
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Det du skrev är verkligen minnesvärt. Tänk om ALLA kunde leva efter budskapet om att behandla andra som man själv vill bli behandlad! Utan att vara ond, så kommer ju faktiskt KARMA till oss alla, bra eller dålig. Hoppas att du nu kan lägga lite mörker på hyllan, sånt som gör dig ledsen, så du kan "gå vidare"! KRAMISAR

Svar: Tack rara Ann-Marie!
Så vackert skrivet av dig♥ Tack så mycket!
Ja tänk om?! Exakt - Karman kommer till oss alla bra eller dålig så rätt så... Ja jag "tränar" på det idag "att lägga mörkret" på hyllan och det går ganska bra nu måste jag säga, korten hjälpte mig en bra bit på vägen. Det är inte värt all den energi som går åt att "älta" om det! Och dessa energitjuvar kan jag vara utan! Jag har ju så många fina äkta vänner familj och andra nära o kära runt mig och det känns riktigt bra!

Ha en riktig fin fortsatt dag fina du!
Kramisar i massor ♥♥♥
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina, nej men åh så himla tråkigt att du behandlats så, du som är så underbar och snäll, jag sänder dig massa styrka och kramar, från Tess

Svar: Hej min fina vän, ja man blir både ledsen o konfunderad:( jag skulle ju aldrig själv kunna göra så jag vill aldrig göra någon illa tvärtom!Tack för det vackra du skriver o tack för all styrka du sänt♥ Kramisar i massor ☆♡♡☆
Angelnrone