"IDAG SKULLE DU HA FYLLT 90 ÅR FAR..."

 
 
Tack käre Far för alla fina år tillsammans!
Du är så saknad...!
Jag var endast 1 år gammal när jag fick stå på dina fötter då du lärde mig dansa, så mycket priser du tagit i bl.a. Jitterbugg!
Du kunde allt, du lärde mig tapetsera, och hur jag kopplade mina lampskärmar som jag sytt själv och körde oss till alla spelningar m.m. Så mycket saker du kom på för att underlätta på ditt arbete - men tog aldrig patent på det...
Jag tänker ofta på ditt glada humör trots din svåra MS och minns speciellt en gång, då flickorna från hemtjänsten kom och skulle lyfta upp dig i liften det enda de gjorde annars skötte Mamma allt! De sa när de kom hur e det med dig Sven, jättebra svarade du och log! Artig som du var så ställde du frågan hur är det med er töser? Svaret du fick gjorde mig paff!! Jo jag är så himla förkyld sa den ena medan den andra sa jag har så ont i ryggen... Jag blev riktigt paff!! Du Far som var så gott som förlamad klagade inte och gav dessa 2 kvinnor från Attendo ett härligt leende trots din tuffa situation! För ditt glada humör var du vida känd för o du klagade aldrig! Mamma tog hand om dig på bästa sätt hemma och gick långa promenader med dig i rullstolen. Nästan 60 år tillsammans fick ni ett oskiljaktigt par❤️❤️
 
Jag sänder många Somriga kramar till dig på Andra Sidan Käre Far och ett stort GRATTIS🍃🌹🍃
 
Du är så saknad lille Far❣️
Liam mitt äldsta barnbarn tog ett kort när han o lillebror Viggo var på besök igår, men det går inte att lägga ner på bloggen?
Det var ett lysande stort Hjärta på golvet framför oss där jag och pojkarna satt!!
En man viskade i Liams öra Ea-Lea o Liam frågade vem det var. Jag kallades så som liten - coolt sa Liam😉 Jag tog fram ett foto o visade Liam o frågade var det nån av dessa som sa det? Japp sa han o pekade på Fars bror Henry!
Det händer en hel del Andligt i min närhet varje dag...!
Och jag kan berätta att jag skickade bilden igår till en av mina kära vänner, men det går inte att lägga ut på bloggen!
 
 
Angelnrone "Ea-Lea"
Take Care here and Overthere
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina, vilket fint inlägg till din fina pappa, så mycket kärlek mellan er, så vackert.
Sänder massa goa kramar från Tess

Svar: Tingeling!Jag tar dina fina ord till mitt hjärta...
Ja det fanns en speciell Kärlek mellan min Far i mig han har lärt mig så mycket som jag haft hjälp av på Livets väg!
Massa varma kramar till dig med
Angelnrone