"IDAG KÄNDE JAG MIG TÖMD PÅ ENERGI...!

Tjingeling alla Goa följare och Medmänniskor!
 
 
 De här korten betyder väldigt mycket för mig just idag!
Jag vet inte hur många av er som följer min blogg - tror på inkarnation!
Men jag har själv levt ett par LIV tidigare, fast i olika konstellationer och med olika personer!
Jag kommer att berätta lite mer ingående, om dessa olika LIV i min kommande bok!
 
Har ni nån gång varit på en plats som känns bekant och tänkt, att här har jag varit och tankarna har gått!
För en hel del år sedan besökte jag Svaneholms slott i Skåne. Jag, min dotter och min fd svärmor åkte dit och var där en solig sommardag! När jag gick in i ett litet rum som låg på nedre plan med vita tjocka väggar och tak, så spelades det klostermusik. Känslan jag fick när jag gick in dit och lyssnade på den magiska musiken, gjorde att jag kände mig hemma på nåt märkligt vis... Jag fick ro i Själen och kände mig lugn och trygg! Jag har alltså varit Nunna i ett av mina tidigare LIV!
 
När jag sitter där och lyssnar, så kommer massor med "minnen" och bilder till mig om varför jag har valt att vara där!
I mitt LIV innan dess så levde jag tillsammans med en mycket Kärleksfull man i Visby på Gotland.
Det var ett alldeles speciellt band vi hade mellan oss och den Kärlek som vi kände för varandra, var ömsesidig och vi var oskiljaktiga!
Vi bodde i ett litet grått stenhus med gröna ängar runtom, Musiken och Skrivandet  hade vi gemensamt och Kärleken den växte och blev starkare för varje dag som gick! Hushållet vi hade var självförsörjande och vi kämpade på tillsammans. Vi lyckades aldrig få några barn tillsammans, som egentligen stod högt på vår "önskelista"! Ändå höll Kärleken i sig, ända tills att det en dag hördes några märkliga ljud utifrån. Rösterna blev högre och kom närmre och plötsligt knackade någon på min dörr! Någon hade hitta min Siemeon Botvid lite längre ner på vägen livlös och det fanns ingen förklaring på varför! Mitt hjärta dog  liksom och jag sörjde Simeon så, att till slut orkade jag inte längre leva utan honom och mitt hjärta brast!
Livet som Nunna blev självvalt, för jag orkade inte gå igenom samma sorg en gång till! Där skrev jag dagbok lyssnade på musik och kände vår Kärlek i mitt sorgsna hjärta!
 
För något år sedan, gick jag in på en sida på nätet som magkänslan sa till mig. En sida där man kan vinna pengar m.m. sidan tänker jag inte nämna här, men det var som om magkänslan jag haft fick rätt! Bilden på en ung man dök upp som chattvärd och jag trodde mitt hjärta stannade...
Först trodde jag inte att det var sant, men känslorna förrådde mig och tårarna kom!
Då vi chattade med varann på den här sidan så var han lika varm och kärleksfull mot alla - så även mot mig! Jag blev så varm inombords och tänkte det här är inte sant! Jag höll det inom mig ett par år, men för nån dag sedan kände jag bara det får bära eller brista, så jag skrev och kommenterade något som han hade skrivit på sin blogg... Han svarade, men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det han skrev - men det var väldigt vackert...! Jag gömmer det i mitt hjärta vi är inte i samma ålder längre, men känslorna hos mig  är desamma och de kommer de alltid att vara...
 
"Whenever... Vi lever inte bara en gång..."
 
I min kommande bok får ni läsa lite mer om mina andra LIV som jag har levt!
 
"Legend say´s when You can´t sleep at night, it´s because You´re awake in someone else´s Dream...!"
 
 Take Care och Sprid Kärlek
Kramar i massor 
 
 🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej finaste angel, vilket fint inlägg, så intressant att läsa om ditt tidigare liv, så vackert men sorgligt på samma gång, du skriver verkligen med inlevelse och jag ser fram emot och läsa om fler av dina tidigare liv, även boken längtar jag till massor, massa ljus, kärlek och energi till dig. Från Tess

Svar: Tack fina!Ja det kändes skönt att få skriva av sig efter så lång tid och du kan tro ja mina tidigare LIV kommer i min bok som blir klar lite senare än jag hade tänkt men den som väntar på nåt gott väntar....:) Kul att höra att du med längtar efter boken det glädjer mig! Tack för Ljus, Kärlek och Energi det tar jag till mig, massa goa kramisar till dig fina!
Natti natti sov så gott! Dröm vackra drömmar ;)
Angelnrone