JAG BEHÖVER EN LITEN PAUS. ..

 
Likt trädet som står där så ensam och behöver lite värme och återhämtning, så är det också för mig just nu...
Min energi är slut och jag behöver ladda "batterierna", för att orka!
Min kropp mår inte bra längre, men jag mediterar och äter det jag orkar, målar Mandala och gör mina Skyddsänglar  och smycken när värken är lite bättre...
Som det är just nu så är det vila som gäller och att ta hand om mig själv ett tag.
Men kära följare och Medmänniskor, kika gärna in då och då för rätt som det är...så är jag tillbaka!
Ta hand om er så länge - see You soon!
 
 
Angelnrone
en Medmänniska med ett stort hjärta
☆♡♡♡♡♡☆
#1 - - Anonym:

Hej fina Angel, ibland kan man behöva en liten paus, det gör du rätt i. ♡♡♡
Ser fram emot mer blogginlägg sen igen. Kramilikram ♡♡♡

Svar: Tack o stor kram kära du anonyma Medmänniska! Ja det behöver vi alla ibland...Jadå när jag väl laddat batterierna så kommer jag att fortsätta skriva, jag har ju så många följare och de ska man vara rädda om!
Kramisar o tack fina du för ditt inlägg Take care Angelnrone ☆ ♡ ☆
Angelnrone