SÄNDER KÄRLEK TILL ALLA SOM BEHÖVER LITE VÄRME...

 
I höstens iskalla vindar och i färgernas magi!
Behövs ju lite VÄRME och KÄRLEK det vet ju alla Ni!
Så även jag som Andlig och Medial, Medmänniska och lite till...
Jag delar gärna med mig till Alla Er - som vill!
Det är vackert att bry sig och dela med sig av det man själv har mycket av,
och att göra det från Hjärtat utan några som helst - krav...
 
Jag stickade för lite sen till Hemlösa tillsammans med mina vänner,
jag ömmar för de som har det svårt och inte värmen känner...
Jag har lämnat kläder till de som behöver det så väl,
och jag vet i mitt Hjärta - att det kommit till någon frusen och ledsen själ!
 
Ibland undrar jag hur orättvist LIVET egentligen är?
Ondska, orättvisa, sjukdom och på annat som en del människor bär...
Varför kan man inte istället bry sig mer om varandra,
och tänka lite positivt och göra LIVET glatt för - varandra!
 
Då såg Världen betydligt bättre ut,
och man fick på allt elände så äntligen slut!
Med dessa enkla rader vill jag från mitt Hjärta säga till Er som tittar in,
jag sänder lite KÄRLEK  till er Alla - hoppas den värmer någons frusna "skinn"!
 
MASSOR AV VARMA KRAMISAR FRÅN MITT INNERSTA!
 Angelnrone♥♥♥ Take Care♥
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej angel, vilket vacker inlägg med mycket kärlek. så fint att sticka varma kläder till de hemlösa.
Hoppas du får en underbar helg, skickar massa kärlek till dig också =)
Massa goa kramar från din Tess

Svar: Hejsan vännen! Tack fina du! Ja det räcker man går ut någonstans nu för tiden, så ser man alla dessa fina människor, som varken har mat eller tak över huvudet! Det känns skönt, att få vara en av de som hjälper dem att slippa frysa åtminstone! Eller...åtminstone ha lite varmt och gott på kroppen♥ Jag önskar dig/er med en fin helg! Åh tack vad rar du är - jag skickar Kärlek till dig med♥ Kramelikram Angel♥♥♥
Angelnrone