KRYA PÅ ER MINA SMÅ HJÄRTAN!

 Idag skulle jag och mitt äldsta barnbarn Liam 4 år gått på bio tillsammans, för allra första gången! Vi skullle se "Smurfarna 2". Efteråt hade vi planerat gå på Mac Donalds och fikat tillsammans, samt avsluta dagen med en redig överraskning! Men min Älskade lille Prins fick flunsan hade feber och som om inte det vore nog  - även kräksjuka. Ja det var med sorg i mitt hjärta, som jag berättade, att vi fick vänta tills att han blev frisk. Hans feber var så hög, att han inte ens orkade hålla sig uppe. Men efter en massa slängpussar i telefonen, blev han lite gladare. Och jag blev ju bara så Lycklig, när jag säger att Mormor älskar dig lilla hjärtat och fast att han är sjuk, så säger han och jag dig Mormor! Gissa om det föll en tår av Lycka på min kind trots allt.  Du lilla kära nu får du krya på dig, Mormor skickar många Bamsekramisar och pussisar till dig och lillbrorsan så länge, så har vi något roligt att se fram emot! Krama lillbrorsan med från mig och säg att han också ska krya på sig det lilla livet. Lille Viggo och jag ska göra något annat kul tillsammans som passar en liten go 2-åring. Tack för att ni båda raringar finns! Jag Älskar er båda sååååååå... mycket!/ Momo♥♥♥ o så lilla näspussen så klart♥♥♥