”IDAG DEN 18 MAJ FYLLER JAG ÅR...!”

Godnatt alla härliga Medmänniskor!
Klockan 00.35 för en hel del år sedan föddes jag i Helsingborg, av Världens bästa föräldrar!
Tyvärr finns de inte med oss längre o det är lika tomt varje gång!
Som väl är så kommer de på besök från andra sidan lite då o då!
Vad jag saknar dem..!
 
 
🌺🍀🌸🌺🍀🌸🍀🌺
 
 
Snart är den underbara Sommaren här för att stanna ett tag, 
jag längtar så varenda dag!
Att känna den varma vinden mot min kind o låta solen värma hela mig!
Underbart så till det tackar jag inte nej!
Höra fåglarnas kvitter o se fjärilar flyga förbi då o då,
höra glädjen o skratten från mina tre små...
Det är LIVET  då njuter jag i fulla drag!
Och det får jag göra även på Min dag idag!
Kramisar
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Sprid Kärlek - o du får Kärlek tillbaka.
Och var snäll mot dig själv...!
 
 
🌞🌸🌞🌺🌸🌞🌺🌞
 
Lite bilder från några mysIga timmar på Restaurang Ankaret i småbåtshamnen i Råå!
 
 
 
 
Också underbara blommor o jättefina teckningar....
 
 
 
Tack så mycket mina kära för en underbar stund tillsammans med just er ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ett tack till min dotter Emy som fick alla på restaurangen att ställa sig upp o sjunga o hurra för mig 🤩
Tack för alla sms, hälsningar från Spanien, mejl, samtal o rara kort!
 
Tack för att ni har gjort min dag till ett minne i mitt hjärta!
Kramisar i massor
 
🙅‍♀️🌞🙅‍♀️💜🙅‍♀️🌞🙅‍♀️💜🙅‍♀️
 
#1 - - Therese:

Hej fina Angel.
Stort grattis igen på din dag, wow så härliga bilder med hela familjen, ni såg ut att ha super mysigt. Vilka vackra blommor och maten såg god ut. Sänder dig och hela familjen varma och kärleksfulla kramar från Tess

Svar: Tack igen min fina vän!Ja du kan tro att det var mysigt! Jättegod mat trevlig personal, vackra blommor o teckningar o som på beställning så varmt o soligt! En underbar Min dag! Kika gärna i nästa inlägg dottern har gjort ett sånt vackert bildcollage så fint!Tack fina både jag o familjen hälsar tillbaka. Kramisar i massor🙅‍♀️💜🌞
Angelnrone