” EN GOD MIDDAG PÅ BEKOSTNAD AV EN ...TÅ...!”

Gokväll alla härliga Medmänniskor!
 Härligt väder idag igen goa Sol🌞
 
Häromdagen när jag tänkte jag skulle laga en god o nyttig middag, så faller först ett aluminiumlock ut från grytskåpet o skär sönder min stortå! 2 min efter miste jag kraften i min ena hand o en tung gryta i gjutjärn faller ner på samma stackars tå! Och då tror jag hela kvarteret hörde mitt ”skrik”, för det gjorde så himla ont o hela nageln krossades o bitar flög åt alla håll.
Man vet ju hur det känns när man slår i en tröskel det gör ju riktigt ont! Och detta som hände gjorde såååå ont!
 
 
🥺😥😔😞😢🥺
 
Men... nu tycker ni kanske att det är konstigt att jag lägger ut en bild på rätten jag lagade, men jag var så nöjd med den. Det blev trots allt en underbar middag för både magen och ögat - jättegott 😋👍
 
Det blev Lax i hel bit och Torskrygg lagat i ugnen. Till det blev det spenat med vitlökssmak, färska tomatklyftor och blandade bönor. Så nyttigt o så gott, så att jag glömde det onda för en stund! 
 
 
Jag önskar er alla en riktigt God Natt!
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❣️
Och glöm inte vara snäll mot dig själv - det finns bara en av Dig ❤️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟