”UNDERLIGA SAKER HÄNDER LITE DÅ O DÅ...!”

Hej svejs i Solen o Värmen!
 
Idag har det var väldigt varmt o kvavt o helt vindstilla!
 
I flera dagar, kvällar o nätter har vi haft nån som vill påkalla vår uppmärksamhet på olika vis. Något studsar fram o tillbaka när vi sitter vid TV:n. Lampan på ena toaletten lyser precis innan man kommit fram till dörren  vilken service🤣😂👍
Nycklar göms hela tiden från o till, lite irriterande bara när man har bråttom o en tid att passa.
Igår e.m. när vi kom hem då ringde äggaklockan??? Den går ett varv som mest alltså 1 timme och vi hade ju varit borta flera timmar! Den ena mobilen ”försvann” gång på gång o när klockan var 22.22 så ringde min andra mobil som en väckning mycket märkligt! Ja o det händer mycket mer än så. 
 
🌟🌺🌟🌸🌟🌺🌟🌸🌟🌺🌟
 
I flera dagar har jag sett detta änglanummer i olika sammanhang!
 
 
Så vackert!
Jag tog reda på lite mer om just detta Ängelnummer o då föll det lite på plats!
Ängelnummer 17.17 indikerar att jag har ett Själsuppdrag som innebär att jag kommunicerar, undervisar, läker andra och tjänar Mänskligheten på ett sätt som passar min personlighet och naturliga förmågor och intressen! Det berättar också att jag ska ge positiva exempel till andra och inspirera dem att söka sin egen passion och syfte! Viktigt är också att inget får hindra mig eller får mig att hålla mig tillbaka för att uppfylla mitt öde, eftersom jag har allt det jag behöver inom mig för att nå mina mål!
Detta Ängelnummer föreslår också att jag kan uppleva Lycka som leder till Manifestationen av mitt hjärtats önskemål. Verklighetens natur av tro o tankar! Ängelnumret uppmuntrar mig att se till nya och olika sätt att expandera o att inspirera andra att uppfylla sin högsta potential med hjälp av min Andlighet!
Så vackert...
 
 
Det är spännande med alla dessa Ängelnummer som man får underbara Budskap ifrån Tack🙏😇
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Sprid Kärlek och ni får Kärlek tillbaka jag vet!
Ta hand om Dig själv - det finns bara en av just Dig!
 
 
 
 
#1 - - TESS:

Hej angel. Wow så mycket andligt och vilket trevligt änglanummer, kul att man kan få så mycket budskap från andevärlden. Kramar i massor från Tess

Svar: Hej goa vännen! Ja du vet ju hur mycket andliga besök o spännande saker jag har här hemma😉 Alltid trevligt med lite olika budskap från Andevärlden annars är det mest 1122! Kramisar i massor tillbaka ha en fin dag💜
Angelnrone