”MITT NYASTE ALSTER I VEDIC ART...!”

Tjingeling på er alla underbara Medmänniskor!
 
Ja... nu har det hänt igen, en ny tavla har kommit till idag!
Både igår o idag har jag haft besök av en liten Skata - unge! 
 
 Den satt i trädet utanför o kollade in mig länge! Sedan satte den sig på spröjsarna på fönstret och flaxade hej vilt. Jag förstod att den ville mig nåt, så jag tände mitt underbara ljus som jag fick av min Älskade Dotter när hon kom hem från sin resa för lite sen. Sedan satte jag mig att meditera och öppnade upp!
Jag fick till mig en hel del o tog lite hjälp av Solögas tolkning av just Skatan.
Där stod så här:
Du har förmågan att skapa Skönhet överallt, just genom att du älskar det vackra! Min gåva till dig är att skapa skönhet i din värld/världen. Du skapar skönhet genom att först känna kärlek - eftersom skönhet föds ur kärlek! Skatan kommer som en bekräftelse på att skönhet föds ur kärlek!
 
🌹❤️🌹
 
Och det stämmer in exakt på mig! Jag älskar det vackra och älskar att sprida Kärlek o blir väldigt glad då jag får Kärlek tillbaka vilket jag får på så många olika vis❣️
 
Så då åkte målarväskan fram jag öppnade mitt tredje öga, gick in i mig själv och målade inifrån, utan att veta vad tavlan skulle föreställa!
Från första till sista penseldraget och allt annat jag använder mig av när jag målar i Vedic Art!
 
 
 
 
Så här blev det färdiga resultatet!
 
 
Tavlan har jag kallat Äkta Syskonkärlek!
 
Mina tre Älskade Barnbarn på Livets väg hand i hand 💖💙💚
Träden symboliserar växandet, alla hjärtana står för All Kärlek runt dem, Mamma o Pappa, Mormor o Morfar o Farmor o Farfar o längst uppe i ena hörnet finns en Skyddsängel som följer dem på Livets väg o ger dem allt beskydd! 
 
Jag känner mig såååå nöjd med min vackra tavla, ytterligare en till samlingen. 
En väninna sa till mig en gång, lova mig att du har ett Vernissage snart, så allla får chansen att se dina vackra o kärleksfulla alster!
Vem vet det kanske blir så...en dag!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 Nu önskar jag er alla som kikar in en underbar fortsatt fredag!
Sprid Kärlek o ni får Kärlek tillbaka!
 
 
 
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Söta du.
Du är verkligen underbar på att få till det i bild. Tänk, vad du delar med dig till alla, du har en aldrig sinande brunn att ösa ur.

Svar: Tack finaste!Så vackert skrivet vad glad jag blir💜 Du vet verkligen hur man gör någon glad, du har ett stort ❤️
Kramisar i massor
Angelnrone

#2 - - TESS:

Hej fina angel. Wow vilken tavla så vacker,önskar också jag kunde måla som du och extra häftigt när det blir så andligt och ett väldigt fint budskap från fågeln. Jag tycker också att du ska fortsätta med målningen, du är så himla duktig. Sönder dig massa goa kramar från Tess

Svar: Tack fina Tess!Jag känner mig stolt glad jag blir att du tycker det. Ja sista tiden har jag fått väldigt många o spännande budskap som jag har tagit till mig. O just fåglar kommer ju med budskap när man som mest behöver det! Fantastiskt💜Kramisar i massor
Angelnrone