”HEMMA IGEN EFTER EN HÄRLIG SEMESTER I SPANIEN”!

Gokväll kära följare o Medmänniskor!
 
Ja då är vi hemma igen efter en underbar semester så härlig!
36 grader nästan varje dag vattnet var varmt o salt, stranden var vit med böljande palmer o poolerna var stora o många det fanns ALLT! Ett familjehotell som anordnade kul saker för både barn o vuxna!
Vattengympan var det tryck i och ett härligt tempo o superbra musik! 
En i gympagänget var en känd musiker o sjöng till låtarna coolt!
🎤
Igår landade vi på Landvetter och sedan hade vi drygt  2 timmar hem med bil!
 
 
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
När vi hade lämnat Liam till mamma o pappa o sina syskon o parkerar utanför huset, så står det en söt vit kass på framsidans trappa!
Full med rosor i alla de färger o med ett jätterart kort i!
 
 
 
 
 
Tack kära Radica o Daniel🌹🙏
Jag blev så rörd o glad, det är inte var dag man får ett så vackert tack!
Ni är så snälla och jag är glad att jag kunde hjälpa er det känns underbart!
Stor varm kram till er båda🙅‍♀️🙅‍♀️
Har tänkt på er o bett för er!
 Till slut ett vackert kort jag tog från bussen på väg till Palma...
 
 
Så fick jag med lite Andligt på bilden med en liten grön orb och lite magiskt till vänster på bilden!
Nu är det dags att krypa till kojs o sova i sin egna sköna säng...!
Natti natti o sov så gott
Glöm inte att sprida Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️